Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Kongres Słodycze i Przekąski – kluczowe spotkanie branży już 10 marca w Warszawie!
10 marca 2020 roku w Sofitel Victoria Hotel odbędzie się Kongres Słodycze i Przekąski. To już czwarta edycja najważniejszego spotkania producentów i dystrybutorów słodyczy i przekąsek z przedstawicielami handlu oraz dostawcami usług i technologii.

Kongres Słodycze i Przekąski co roku gromadzi ekspertów pracujących na co dzień z ważną częścią koszyka zakupów FMCG jaką są szeroko pojęte słodkie i słone produkty.

Tym razem, podobnie jak przy poprzednich edycjach, organizatorzy spodziewają się około 300 gości, głównie producentów oraz detalistów z sieci handlowych reprezentujących różnego typu formaty handlowe. Co roku wśród uczestników spotkania znajduje się szerokie grono kupców odpowiedzialnych za zakupy słodyczy i przekąsek.
Głównymi tematami zbliżającej się konferencji będą zagadnienia związane z trendami konsumenckimi i odpowiedzią branży na zmieniające się oczekiwania odbiorców słodyczy i przekąsek. Eksperci, wśród których znajdą się szefowie wiodących firm, dyskutować będą również o kluczowych kanałach dystrybucji takich wyrobów, szczególnie w obliczu zmian legislacyjnych oraz szeroko rozumianej współpracy pomiędzy producentami słodyczy i handlem. Panele dyskusyjne i prelekcje obejmą zagadnienia z obszaru kondycji poszczególnych segmentów rynku słodyczy i przekąsek, komunikacji marketingowej w dobie digitalizacji, a także odpowiedzialności społecznej.

 

Wybrane tematy Kongresu Słodycze i Przekąski 2020:

  • Kondycja i perspektywy branży słodyczy i przekąsek
  • Najważniejsze kanały dystrybucji słodyczy i przekąsek – nowe perspektywy
  • Zmiany preferencji konsumenckich i wyzwania stojące przed branżą
  • Potencjał i prognozy rozwoju rynku tzw. zdrowych przekąsek
  • Kreowanie i komunikacja marek w okresie transformacji cyfrowej

Głównym celem Kongresu Słodycze i Przekąski jest dostarczenie uczestnikom rzetelnej wiedzy na temat kondycji rynku, najważniejszych trendów, innowacji i perspektyw branży. Szczególny nacisk kładziemy na metody praktycznego wykorzystania informacji i analiz płynących z badań rynku i zachowań konsumentów. Chcemy wspierać menadżerów w drodze do sukcesu na rynku, który należy do najbardziej konkurencyjnych w Europie.

 

Więcej informacji na temat Kongresu Słodycze i Przekąski, którego organizatorem jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca „Wiadomości Handlowych” oraz „Wiadomości Kosmetycznych”, można znaleźć na stronie internetowej www.kongresslodycze.pl.

WH Kongres2

 


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij