Kongres Słodycze i Przekąski – kluczowe spotkanie branży już 10 marca w Warszawie!10 marca 2020 roku w Sofitel Victoria Hotel odbędzie się Kongres Słodycze i Przekąski. To już czwarta edycja najważniejszego spotkania producentów i dystrybutorów słodyczy i przekąsek z przedstawicielami handlu oraz dostawcami usług i technologii.Kongres
Słodycze i Przekąski co roku gromadzi ekspertów pracujących na co dzień z ważną
częścią koszyka zakupów FMCG jaką są szeroko pojęte słodkie i słone produkty.
Tym razem,
podobnie jak przy poprzednich edycjach, organizatorzy spodziewają się około 300
gości, głównie producentów oraz detalistów z sieci handlowych reprezentujących różnego
typu formaty handlowe. Co roku wśród uczestników spotkania znajduje się
szerokie grono kupców odpowiedzialnych za zakupy słodyczy i przekąsek.
Głównymi tematami zbliżającej się konferencji będą zagadnienia związane z
trendami konsumenckimi i odpowiedzią branży na zmieniające się oczekiwania
odbiorców słodyczy i przekąsek. Eksperci, wśród których znajdą się szefowie
wiodących firm, dyskutować będą również o kluczowych kanałach dystrybucji
takich wyrobów, szczególnie w obliczu zmian legislacyjnych oraz szeroko rozumianej
współpracy pomiędzy producentami słodyczy i handlem. Panele dyskusyjne i
prelekcje obejmą zagadnienia z obszaru kondycji poszczególnych segmentów rynku
słodyczy i przekąsek, komunikacji marketingowej w dobie digitalizacji, a także odpowiedzialności
społecznej.
Wybrane tematy Kongresu Słodycze i Przekąski 2020:
- Kondycja i perspektywy branży
słodyczy i przekąsek
- Najważniejsze kanały dystrybucji
słodyczy i przekąsek – nowe perspektywy
- Zmiany preferencji konsumenckich i
wyzwania stojące przed branżą
- Potencjał i prognozy rozwoju rynku
tzw. zdrowych przekąsek
- Kreowanie i komunikacja marek w
okresie transformacji cyfrowej
Głównym
celem Kongresu Słodycze i Przekąski jest dostarczenie uczestnikom rzetelnej
wiedzy na temat kondycji rynku, najważniejszych trendów, innowacji i perspektyw
branży. Szczególny nacisk kładziemy na metody praktycznego wykorzystania
informacji i analiz płynących z badań rynku i zachowań konsumentów. Chcemy
wspierać menadżerów w drodze do sukcesu na rynku, który należy do najbardziej
konkurencyjnych w Europie.
Więcej
informacji na temat Kongresu Słodycze i Przekąski, którego organizatorem jest
Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca „Wiadomości Handlowych” oraz „Wiadomości
Kosmetycznych”, można znaleźć na stronie internetowej www.kongresslodycze.pl.
pełna lista aktualności
|