Kongres Nowoczesnej Dystrybucji „Przyszłość – wspólne wyzwania” – unikatowe wydarzenie w kalendarzu imprez sektora handlu, z udziałem kadry zarządzającej najwyższego szczebla18 listopada 2019 roku w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre odbędzie się Kongres Nowoczesnej Dystrybucji z udziałem ponad 700 uczestników. Kongres to prestiżowe wydarzenie, które skupi w jednym miejscu kadrę zarządzającą sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji. PFPŻ ZP objęło Kongres Patronatem Honorowym.W Wydarzeniu weźmie udział aż 16 międzynarodowych sieci handlowych,
których prezesi, jako prelegenci, wyznaczą strategiczne kierunki działania na
najbliższe lata. Obecność kupców i dyrektorów handlowych największych sieci
handlowych w specjalnej strefie będzie okazją do rozmów na temat potencjalnej
współpracy.
Nad aspektem merytorycznym
Wydarzenia czuwają: Rada Programowa Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji pod
przewodnictwem Renaty Juszkiewicz, Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Handlu i
Dystrybucji, oraz Rada Programowa RetailTec, na której czele stoi Maciej
Witucki, Prezydent Konfederacji Lewiatan. Do członków Rad należą m.in.: prezesi
koncernów handlowych, firm przemysłu przetwórczego, dostawcy technologii oraz
wybitni ekonomiści, potwierdzający znaczenie oraz unikatowość wydarzenia. „Chcemy przedstawić strategiczne kierunki
działania, dalszy rozwój sieci handlowych i przetwórstwa oraz wspólne dla
obydwu sektorów wyzwania, jakimi są nowe technologie i transformacja cyfrowa,
nowa generacja konsumenta, rozwój sektora FMCG i dalsze perspektywy współpracy”
– mówi Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Handlu i
Dystrybucji oraz Przewodnicząca Rady Programowej Kongresu. Udział najwyższego
szczebla kadry zarządzającej będzie szansą na podzielenie się know-how,
najlepszymi praktykami biznesowymi i określenie czynników sukcesu firm na
polskim rynku. Podczas debaty poświęconej nowej generacji konsumenta, jego
oczekiwaniom w dobie transformacji cyfrowej prelegenci odpowiedzą na pytania,
jak wykorzystać potencjał nowych technologii, aby odnieść sukces rynkowy i
wzbogacić doświadczenia zakupowe konsumenta. Uczestnicy sesji równoległych
skupią się nad problematyką innowacji produktowych i usługowych w sferze
handlu, produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw i płatnościami. Kongres jest
ważną inicjatywą służącą propagowaniu zrównoważonego rozwoju i rosnącym
oczekiwaniom wobec liderów biznesu. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to
platforma do dialogu z przedstawicielami rządu i administracji państwowej.
Integralnymi elementami
wydarzenia będą: MAIN STAGE z debatami i wystąpieniami liderów branży wokół
przyszłości handlu, nowego modelu biznesu, nowoczesnych form płatności i nowej
generacji konsumenta; SUPPLY CHAIN STAGE, poświęcona współpracy sieci
handlowych z sektorem MŚP i producentami płodów rolnych, rozwojowi produktów
lokalnych i ekologicznych, zrównoważonemu rozwojowi i inwestycjom
społecznym; RETAILTEC STAGE, podczas
której zostaną zaprezentowane najważniejsze trendy technologiczne dla retailu;
STREFA KUPCÓW z udziałem ponad kupców 16 międzynarodowych sieci, gotowych
podjąć rozmowy na temat warunków współpracy; STORE OF THE FUTURE, czyli sklep
przyszłości, skierowany do marek i sieci handlowych w celu wdrażania
innowacyjnych rozwiązań.
Zwieńczeniem Kongresu będzie
wieczorna MODERN RETAIL GALA z wręczeniem statuetek w konkursie MODERN RETAIL
AWARDS. Laureaci zostaną wybrani przez grono niezależnych ekspertów z sektora
handlu i dystrybucji w Polsce. Kategorie konkursu obejmują obszary handlu
detalicznego, dystrybucji i technologii. Organizatorem Kongresu jest Fundacja
Nowoczesnej Dystrybucji, której misją jest propagowanie rozwoju handlu i
działania wizerunkowe na rzecz branży.
Więcej informacji i rejestracja: www.dystrybucja.pl
pełna lista aktualności
|