Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Karta Ochrony Dzieci w Reklamie
W dniu 7 sierpnia 2019 r. Walne Zgromadzenie Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego członkiem jest PFPŻ ZP, przyjęło Kartę Ochrony Dzieci w Reklamie jako załącznik do Kodeksu Etyki Reklamy.

Dzięki zaangażowaniu członków Rady Reklamy, w tym PFPŻ ZP, powstał dokument samoregulujący reklamodawców w zakresie właściwej ochrony dzieci w wieku do 12 lat w komunikacji marketingowej.

 

Sygnatariusze Karty deklarują dołożenie najwyższej staranności, aby w przekazach reklamowych adresowanych do dzieci oraz w przekazach reklamowych, które nie są bezpośrednio skierowane do nich, jednak ze względu na formę, miejsce i sposób ich prezentowania dzieci są ich odbiorcami, nie pojawiały się treści mogące wpływać negatywnie na ich rozwój.

 

Włączenie Karty do systemu ochrony małoletnich w oparciu o samoregulację jest kolejnym krokiem rynku w stronę kształtowania ładu medialnego w Polsce.

 

Karta została wysoko oceniona przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. W opinii Przewodniczącego KRRiT samoregulacja, podejmowana w poczuciu odpowiedzialności w biznesie oraz jako wyraz wrażliwości społecznej przedsiębiorców, jest niezbędnym uzupełnieniem regulacji.

 

PFPŻ ZP


children-and-media

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij