Trzy główne trendy rynku żywności i napojówWedług zespołu ekspertów Mintel, globalny rynek żywności i napojów pozostaje pod wpływem trzech głównych trendów, wyodrębnionych jako kluczowe dla 2019 roku. Są to Elevated Convenience (Podwyższony poziom wygody), Evergreen Consumption (Wiecznie zielona konsumpcja) oraz Through the Ages (Poprzez wieki) - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Honorata Jarocka, Senior Food and Drink Analyst z firmy Mintel.- Trend Elevated Convenience mówi o tym, że w dzisiejszym zabieganym świecie wygoda wysuwa się na prowadzenie w rankingu potrzeb. Dodatkowo, sama definicja wygody ewoluuje w obliczu zróżnicowanych potrzeb dzisiejszego konsumenta, stając się bardziej zróżnicowaną. Obejmuje ona obecnie wiele atrybutów poza samym "ułatwianiem", w tym naturalność, wysoki poziom wartości odżywczych, możliwość personalizacji, a także element zaskoczenia i nowe doświadczenia - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Honorata Jarocka, Senior Food and Drink Analyst z firmy Mintel.
- To także odpowiedź na zmieniające się postawy konsumenckie dotyczące żywności i napojów, których efektem jest między innymi rosnące grono osób opisujących siebie jako "foodie" (smakosz). W Wielkiej Brytanii niemal dwie piąte respondentów opisuje siebie właśnie takim mianem - dodaje.
Dalsza część artykułu dostępna jest na stronie Portalspozywczy.pl>>
pełna lista aktualności
|