Produkty Hochland Perłami Rynku FMCG 2019Nowości z oferty Hochland zostały nagrodzone przez jurorów w tegorocznej edycji badania „Perły Rynku FMCG 2019”. Hochland Kanapkowy Mini zdobył „Perłę Rynku FMCG 2019 – ZŁOTO" – I miejsce, w kategorii PRODUKTY ŚNIADANIOWE, z kolei Hochland Burger & Toast otrzymał „Perłę Rynku FMCG 2019 – SREBRO" – II miejsce, w kategorii SERY.Przedmiotem
13. edycji ogólnopolskiego badania „Perły Rynku FMCG 2019” było wyłonienie
najlepszych nowości wprowadzonych do dystrybucji między 01.03.2018 roku a
01.03.2019 roku. Wyboru dokonało JURY, składające się z zarządów i szefów
zakupów wiodących spożywczych sieci handlowych oraz sieci stacji paliw. Kluczowymi
celami badania było: wyłonienie najlepszych spośród nowych produktów FMCG i
nagrodzenie ich znakiem „Perła Rynku FMCG 2019”, wskazanie nowych produktów
FMCG o największym potencjale sprzedażowym, promocja jakości i wysokich
standardów działalności producentów FMCG, wspieranie wizerunku dobrych marek i
przedsiębiorstw działających w branży FMCG.
Uroczysta GALA, podczas której
podsumowano tegoroczną edycję badania oraz wręczone
zostały nagrody odbyła się 11 czerwca w Renaissance Warsaw Airport Hotel
w Warszawie. W GALI wzięli udział zarówno laureaci badania, jak i jurorzy, w
sumie ponad 200 osób.
Produkty z oferty Hochland
znalazły się w ścisłym gronie Laureatów i zostały Perłami Rynku kolejny raz, co
oznacza, że nasze nowości są pozytywnie oceniane przez rynek! – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR &
Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Hochland istnieje na
polskim rynku od pocz±tku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady – w
Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki,
pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa.
Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.
pełna lista aktualności
|