Hochland Kanapkowy – od teraz w internecie!Hochland właśnie wystartował z silną kampanią internetową Kanapkowego Standard i Kanapkowego Mini. Z kampanią zaplanowano dotarcie do 17 mln odbiorców i obecność na 500 portalach internetowych. Kampania potrwa do września 2019 r.Celem kampanii jest dalsze
budowanie świadomości oraz promowanie nowego formatu opakowania Mini.
Działania, które zaplanowano w ramach kampanii obejmują szereg aktywności. Będę
to nowe animacje, dwie przykładowe możecie obejrzeć tutaj: https://youtu.be/v5qN7SsMsiY ; https://youtu.be/Z4He42-yspo.
Wystartowała kampania video online z dedykowanymi filmami na YouTube
promującymi produkt oraz nowe okazje użycia w przypadku Mini na kanałach VOD .
Z kolei kampania w social mediach obejmuje Facebook i Instagram. Przewidziano
także działania z obszaru content marketingu i reklamę z przepisami w magazynie
Kukbuk offline i online. Z kolei influencer marketing objął współpracę z influencerami i blogerami,
wśród których znaleźli się między innymi: Kamil in Travel, Sfilmowani, Waksy,
LadyGugu. Całość planu uzupełnia obecność w „Kinie na leżakach” –
spot reklamowy podczas projekcji filmowych, brandowane leżaki, sampling
produktów.
Podczas ostatnich dwóch lat
zbudowaliśmy wśród konsumentów dużą świadomości serów Hochland Kanapkowy. Aktualnie kontynuujemy
nasze działania i jednocześnie promujemy nowy format opakowania Mini. To
kategoria produktu z olbrzymim potencjałem! Będzie się sporo działo! Bądźcie z nami! – zachęca Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w
Hochland Polska.
Hochland
istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa
zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na
rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla
rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i
technologiom.
pełna lista aktualności
|