V edycja konferencji Label InnovationsNajbliższa, V edycja konferencji Label Innovations, będzie koncentrowała się wokół trendów ekologicznego i premium w branży opakowań oraz szans rozwojowych jakie mogą one przynieść producentom. Będzie to okazja, aby nie tylko dowiedzieć się, co oferuje producentom branża opakowaniowa w zakresie innowacji. To będzie również okazja na poszukanie nowych aspektów przewagi konkurencyjnej dla Twoich produktów.Podczas
tegorocznej edycji targów opakowaniowych Packaging Innovations, w dniu 2
kwietnia 2019 odbędzie się kolejna, już V edycja konferencji Label Innovations.
„Co mówi twoje opakowanie?”
Konferencja jest jedynym wydarzeniem w Polsce, na którym eksperci
w dziedzinie opakowań i marketingu odnoszą się do aktualnych trendów
opakowaniowych, badań rynkowych i marketingowych, regulacji prawnych, otwierając
nowe perspektywy przed uczestnikami.
Tematem
przewodnim najbliższej edycji jest „Eko,
które kupi konsument - czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”.
O czym opowiedzą nasi eksperci na konferencji?
· Wyjaśnią co to znaczy rozszerzona odpowiedzialność producenta w
kontekście wprowadzania na rynek towarów, które w rezultacie ich zużycia stają
się odpadami? Czego oczekuje ustawodawca od producentów w kontekście ochrony
środowiska? Eksperci zapoznają
uczestników konferencji z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa Unii
Europejskiej i prawa polskiego regulującymi rozszerzoną odpowiedzialność
producenta, obowiązki rejestrowe, ewidencyjne i sprawozdawcze. Dowiesz się o
kolejnych nowelizacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska i gospodarki
odpadami, zaplanowanych na rok 2019 oraz dowiesz się przed jakimi zmianami
stoją producenci i konsumenci.
· Przedstawią zakamarki motywacji zakupowych generacji konsumentów X,Y,Z
oraz istotne różnice pomiędzy pokoleniami. Najmłodsze pokolenie uważa, że “eko
ich nie kręci”. Na co więc zwracają uwagę podejmując decyzje zakupowe?
· Opowiedzą o przyszłości marek premium w kontekście rozwoju trendu
ekologicznego. Czy trend ekologiczny stanowi zagrożenie dla rozwoju marek
premium?
· Pozwolą Ci popatrzeć na trend eko oczami grafika kreatywnego.
Decyzje zakupowe w bardzo dużej mierze podejmujemy na podstawie wyglądu
opakowania. Nasi eksperci opowiedzą o
tym, jak stworzyć wizerunek marki ekologicznej oraz uzyskać efekt tzw. czystej
etykiety, poprzez projekt graficzny etykiety lub opakowania. Dowiesz się co
sprawia, że projekt graficzny zwraca uwagę konsumenta.
· Przedstawią najnowsze, ekologiczne
podłoża opakowaniowe, przedstawią ich właściwości i zastosowania. To
niebywała okazja, aby poszukać atrakcyjnych rozwiązań opakowaniowych dla Twoich
produktów oraz dowiedzieć się, czym się kierować przy wyborze rozwiązań.
· Przedstawią rozwiązania etykietowe, które są nie tylko atrakcyjne
dla konsumentów, ale również wpisują się w zrównoważony rozwój Twojej firmy.
Zdobytą wiedzę wykorzystasz w kreatywnych warsztatach
opakowaniowych, podczas których stworzysz kolejne wersje koncepcji kreatywnych
etykiety, atrakcyjnej dla poszczególnych pokoleń konsumentów X, Y, Z.
Data: 2 kwietnia 2019 r.
Miejsce: Targi Packaging Innovations w Warszawie , Centrum Wystawiennicze EXPO
XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna „C”
Bilety i informacje o
konferencji na: www.labelinnovations.pl
Konferencja będzie doskonałą
okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych z ekspertami z wielu
dziedzin: technologii opakowań, marketingu i prawa. To niezwykła szansa na
zdobycie cennej wiedzy, nie tylko w dziedzinie opakowań, ale również w zakresie
przepisów prawnych dotyczących gospodarki odpadami. Tylko tutaj znajdziesz
gotowe rozwiązania wdrożeń zgodnych z przepisami prawnymi dotyczącymi
gospodarki odpadami, ale również otrzymasz wskazówki, które będą doskonałym
wsparciem w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju oraz pomogą zwiększyć
przewagę konkurencyjną Twoich produktów na rynku.
V edycja Label Innovations – PLAN WYDARZENIA
09:00 – 09:30
|
rejestracja
|
09:30 – 10:00
|
“Rozszerzona odpowiedzialność
producenta, czyli obowiązki prawne wprowadzających do obrotu opakowania lub
produkty w opakowaniach” – Daniel Chojnacki, Tymon Grabarczyk z kancelarii
prawnej Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
|
10:00 – 10:40
|
„Odkryj motywacje zakupowe konsumentów
pokoleń X,Y,Z”, dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet Ekonomiczny
w Poznaniu
|
10:40 – 11:10
|
„Przyszłość opakowań premium w
kontekście wzrostu znaczenia ekologii” -
Katarzyna Kozińska, Managing Director Poland API Group plc
|
11:10 – 11:25
|
przerwa
|
11:25– 11:55
|
„Czy wyznacznikiem "eko"
są zielone listki? Co to znaczy "ekologiczny" w projektowaniu
graficznym?” – Jarosław Grzesica, CEO w agencji kreatywnej This
|
11:55 – 12:25
|
„Trendy wśród podłoży do druku etykiet” - Izabela Antczak,
Technical Sales Manager w UPM Raflatac
|
12:25 – 13:00
|
przerwa
|
13:00 – 13:45
|
„Eko, które kupi konsument - czyli o
etykietowych ekoinnowacjach”, Iwona Studzińska, Dyrektor Rozwoju w
Etykiety.pl Etigraf
|
13:45 – 15:15
|
„Stwórz koncepcję kreatywną
opakowania dla konsumenta generacji X, Y, Z”- moderator warsztatów: dr hab. inż.,
prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet
Ekonomiczny w Poznaniu
|
15:15 – 15:30
|
pytania do prelegentów, rozmowy w kuluarach
|
Konferencja jest
realizowana pod patronatem merytorycznym Polskiego
Naukowego Towarzystwa Marketingu (pntm.pl) oraz wsparciu medialnym: Świata
Przemysłu Kosmetycznego, Chemia i Biznes, Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych,
signs.pl, OOH Magazine, Tygrysów Biznesu, opakowanie.biz, opakowania.com.pl,
Marketer+ i portalu foodfakty.pl
Źródło: Etykiety.pl Etigraf