Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
PEPSICO WICELIDEREM BADANIA SATYSFAKCJI WSPÓŁPRACY WEDŁUG SIECI HANDLOWYCH W POLSC
Od 5 lat PepsiCo znajduje się na podium w badaniach TAG Advantage; w tym roku firma zajęła 2. miejsce pod względem oceny całościowej wśród 19 biorących udział w badaniu firm z branży dóbr szybkozbywalnych.

W badaniu typu Core Benchmark Set zrealizowanym przez Advantage Group w 2018 roku producenci z branży FMCG zostali poddani ocenie przez 11 głównych sieci handlowych: Auchan, Biedronka, Carrefour, Drogeria Hebe, Eurocash, Intermarche, Makro C&C, Rossmann, Tesco, Transgourmet, Żabka. Ich przedstawiciele oceniali dostawców w 7 kategoriach: strategiczne dopasowanie, ludzie, rozwój kategorii, marketing konsumencki, marketing handlowy, łańcuch dostaw oraz obsługa klienta.


„Zajęte przez nas w badaniu drugie miejsce to potwierdzenie, że sieci handlowe doceniają współpracę z PepsiCo. Jesteśmy szczególnie dumni, że w aspekcie kompetencji naszego personelu zajęliśmy 1. miejsce w badaniu. Jestem przekonany, że dalsze usprawnienia procesów przełożą się na jeszcze lepsze opinie w kolejnym roku. Satysfakcja naszych partnerów handlowych jest dla nas niezwykle ważna, dlatego stale dostosowujemy ofertę PepsiCo i działania trade marketingowe do ich potrzeb. Jest to podstawą udanej i długofalowej współpracy” – powiedział Michał Jaszczyk, Prezes Zarządu PepsiCo w Polsce.


W badaniu Core Benchmark Set PepsiCo uzyskało wiodące lokaty m.in. pod względem dostosowania oferty do potrzeb strategicznych partnerów, kompetencji personelu, działań marketingowych kierowanych do konsumentów, a także dostosowania działań trade marketingowych i promocyjnych do potrzeb sieci handlowych.




O firmie PepsiCo


Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2017 roku ponad 63 miliardy dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich. Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose” – jesteśmy przekonani, że sukces biznesowy naszej firmy jest ściśle związany ze zrównoważonym rozwojem na świecie, który współdzielimy. Wierzymy, że stałe udoskonalanie oferowanych przez nas produktów, prowadzenie działalności w zrównoważony sposób tak, aby chronić naszą planetę oraz wspierać ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo odnoszenie sukcesów biznesowych, tworząc długoterminową wartość dla społeczeństwa i naszych udziałowców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com

 

Kontakt dla mediów:
Jacek Borowiec
Questia sp. z o.o. sp. k.

Communications Management Consultants

tel.: +48 22 623 07 00

e-mail: jborowiec@questiapr.pl


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij