PEPSICO WICELIDEREM BADANIA SATYSFAKCJI WSPÓŁPRACY WEDŁUG SIECI HANDLOWYCH W POLSCOd 5 lat PepsiCo znajduje się na podium w badaniach TAG Advantage; w tym roku firma zajęła 2. miejsce pod względem oceny całościowej wśród 19 biorących udział w badaniu firm z branży dóbr szybkozbywalnych.W badaniu typu Core Benchmark Set zrealizowanym
przez Advantage Group w 2018 roku producenci z branży FMCG zostali poddani ocenie
przez 11 głównych sieci handlowych: Auchan, Biedronka, Carrefour,
Drogeria Hebe, Eurocash, Intermarche, Makro C&C, Rossmann, Tesco,
Transgourmet, Żabka. Ich przedstawiciele
oceniali dostawców w 7 kategoriach: strategiczne dopasowanie, ludzie,
rozwój kategorii, marketing konsumencki, marketing handlowy, łańcuch dostaw
oraz obsługa klienta.
„Zajęte przez nas w badaniu drugie miejsce to
potwierdzenie, że sieci handlowe doceniają współpracę z PepsiCo. Jesteśmy szczególnie
dumni, że w aspekcie kompetencji naszego personelu zajęliśmy 1. miejsce w
badaniu. Jestem przekonany, że dalsze usprawnienia procesów przełożą się na
jeszcze lepsze opinie w kolejnym roku. Satysfakcja naszych partnerów handlowych
jest dla nas niezwykle ważna, dlatego stale dostosowujemy ofertę PepsiCo i
działania trade marketingowe do ich potrzeb. Jest to podstawą udanej i długofalowej
współpracy” – powiedział Michał
Jaszczyk, Prezes Zarządu PepsiCo w Polsce.
W badaniu Core Benchmark Set PepsiCo uzyskało wiodące
lokaty m.in. pod względem dostosowania oferty do potrzeb strategicznych
partnerów, kompetencji personelu, działań marketingowych kierowanych do
konsumentów, a także dostosowania działań trade marketingowych i promocyjnych
do potrzeb sieci handlowych.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach
i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy
dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych
i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola,
Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2017 roku
ponad 63 miliardy dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo
posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów
oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek
generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów
amerykańskich. Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with
Purpose” – jesteśmy przekonani, że sukces biznesowy naszej firmy jest ściśle
związany ze zrównoważonym rozwojem na świecie, który współdzielimy. Wierzymy,
że stałe udoskonalanie oferowanych przez nas produktów, prowadzenie
działalności w zrównoważony sposób tak, aby chronić naszą planetę oraz wspierać
ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo odnoszenie sukcesów biznesowych, tworząc
długoterminową wartość dla społeczeństwa i naszych udziałowców. Więcej
informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com
Kontakt dla mediów:
Jacek Borowiec
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications Management
Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jborowiec@questiapr.pl
pełna lista aktualności
|