| Etykieta musi mówić prawdę. Relacja z konferencji szkoleniowej ZPPMKonferencja szkoleniowa skierowana do specjalistów branży mleczarskiej, która odbyła się 2 grudnia 2009rokuOrganizatorem konferencji był Związek Polskich Przetwórców Mleka
 Zmieniają się zasady komunikacji producenta produktów funkcjonalnych z konsumentem. Kształtuje się etykieta, która ma gwarantować kupującemu rzetelną wiedzę na temat produktu, po który sięga.  Na fali trendu zdrowego stylu życia i odżywiania się konsumentów dynamicznie rośnie segment produktów healthy&wellness. Na krajowym rynku w największym stopniu dotyczy to branży mleczarskiej. Coraz więcej firm wprowadza do porfolio produkty o szczególnych cechach odżywczych lub prozdrowotnych. Jak mówiła Izabela Tańska, doradca ds. prawa żywnościowego IGIFC, podczas konferencji szkoleniowej zorganizowanej przez Związek Polskich Przetwórców Mleka pod nazwą „Przegląd unijnych i krajowych wymagań prawnych w branży mleczarskiej. Oświadczenia zdrowotne i żywieniowe w branży mleczarskiej czeka nas prawdziwa rewolucja w prezentacji produktów spożywczych i komunikacji z konsumentem nie tylko poprzez etykietę, ale także reklamę, ulotkę, czy firmowe strony internetowe.
 
 
 Do pobrania - pełna relacja
 
 
  
 Wystąpienie Andrzeja Gantnera - Dyrektora Generalnego Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców
 
 
  
 Sesja pytań i odpowiedzi: Izabela Tańska (IGI FOOD), Andrzej Gantner (PFPŻ ZP)
 
 
 
  
 Rozmowy w kuluarach: Od prawej: Marcin Hydzik (Prezes ZPPM), Janusz Olewnik (SILIKER)
 
 
 pełna lista aktualności
 
 
 |