Wrześniowa promocja sprzedaży stoisk na VI edycję WorldFood Poland i oferta „early birds”dla stałych WystawcówKolejna edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland (do niedawna – WorldFood Warsaw), odbędzie się w dniach 7-9 marca 2019 r. tradycyjnie w Warszawskim Centrum EXPO XXI, a firmy, które zgłoszą chęć uczestnictwa w wydarzeniu już teraz, mogą liczyć na spore zniżki. Oferta „early birds” obowiązuje dla zgłoszeń przysłanych do końca września 2018. Poza preferencyjnymi cenami, stali wystawcy mają możliwość wyboru dogodnej lokalizacji swojego stoiska.Targi WorldFood Poland stanowią jedyne w swoim rodzaju wydarzenie w
stolicy Polski. Właśnie tutaj, co roku branża spożywcza spotyka się, aby poznać
nowości produktowe i nawiązać cenne kontakty biznesowe. W rozmowach handlowych poprzedniej
edycji uczestniczyli kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hong Kongu, Turcji,
Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. Nie
zabrakło też kupców z sieci polskich i
handlujących w Polsce.
Wiele miesięcy przed
rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych
kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami, a
następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka
formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do
kontrahenta. Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata i Europy,
a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się konkretami, zamówieniami i
poważnymi kontraktami.
„Gwarantujemy
indywidualne podejście do każdego Wystawcy z osobna, układając harmonogramy
spotkań zgodnie z życzeniami i preferencjami każdej z firm. Taka współpraca
pozwala uczestnikom na lepsze wykorzystanie czasu podczas targów i umożliwia
spotkanie z ważnymi kupcami, którzy odpowiadają profilowi ich
działalności.” Dzięki temu wspólnie
tworzymy targi, których rzeczywiście potrzebuje branża – zapewnia Agnieszka
Szpaderska, Dyrektor Targów WorldFood Poland. Targi są miejscem negocjacji
biznesowych oraz dyskusji na aktualne
tematy i problemy nurtujące branżę, nie brakuje również atrakcji i wydarzeń
merytorycznych.
Na targach
WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w sześciu sektorach:
- Food&Drinks –
produkty spożywcze, owoce i warzywa, mięsa, przetwory mleczne, słodycze i
przekąski, oleje, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata etc.
- EcoFood – produkty
organiczne, żywność certyfikowana, naturalna i tradycyjna
- NutraFood –
nutraceutyki, suplementy diety, odżywki
- Ingredients –
dodatki i aromaty do żywności
- Wine&Spirits –
wina, napoje spirytusowe, piwa i cydry
- FoodTech –
technologia i usługi dla przetwórstwa spożywczego.
Więcej informacji
oraz relacje z poprzednich edycji : www.worldfood.pl
Więcej informacji
na temat oferty wystawienniczej :
Tel.: +48 395 66 93
info@worldfood.pl
http://worldfood.pl/Dla-Wystawcow/Zapytaj-o-stoisko
pełna lista aktualności
|