Realizacja koncepcji marki, czyli o trudnym procesie tworzenia marki produktowejPrace związane ze zmianą strategii, wdrożeniem zmian opakowania lub etykiety, zmianą lub rozszerzeniem kanałów dystrybucyjnych zawsze są procesem kosztownym, związanym z dużym ryzykiem i często przyprawiającym właścicieli firm o ból głowy.Jak
przejść przez ten etap rozwoju płynnie, z maksymalnie zminimalizowanym ryzykiem
oraz z gwarancją poodwodzenia? Odpowiedź może być prosta: zlecić zadanie
doświadczone agencji marketingowej. Ale barierą w realizacji tego procesu dla
małych i średnich firm jest często budżet, który często zaczyna się od kwoty 0,5
– 1 mln zł. Dlatego większość firm próbuje radzić sobie swoimi siłami, zlecając
na zewnątrz etapy procesu, których nie jest w stanie zrealizować (np.
projektowanie graficzne opakowania, zamówienie opakowań i etykiet, realizacja
partii próbnej produktu). W efekcie popełniają wiele kosztownych błędów,
finalnie nie uzyskując w pełni zamierzonych celów. W natłoku innych obowiązków,
zawodzi koordynacja całego procesu.
Taki
scenariusz jest często rzeczywistością, ale czy koniecznością? Okazuje się, że
coraz więcej polskich niewielkich firm może pochwalić się sukcesami we wrażaniu
nowych marek produktowych oraz zmianie strategii na skuteczniejszą. Jak to
osiągnęli?
Zapraszamy
na warsztaty Label Innovations w dniu 13
września 2018, organizowane przez Etykiety.pl Etigraf. Wydarzenie
towarzyszy targom Festiwal Marketingu organizowanym w Centrum Targowo –
Kongresowym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Warsztaty Label
Innovations są dedykowane właścicielom oraz osobom zarządzającymi markami oraz
małymi i średnimi firmami, brand managerom oraz pracownikom działów marketingu.
Podczas Label Innovations opieramy się na sprawdzonej wiedzy eksperckiej.
Prelegentami są eksperci w dziedzinie opakowań: wykładowcy uniwersyteccy,
technolodzy druku, projektanci opakowań, prawnicy i eksperci od projektów UE. Jest to jedyne wydarzenie szkoleniowe, podczas
którego analizujemy prawdziwe case study polskich marek produktowych.
Uczestnicy poprzednich edycji wydarzenia podkreślają, że jest to jedyne
miejsce, gdzie o opakowaniach mówi się językiem praktyków w przystępny sposób
oraz dostarcza ciekawych rozwiązań i
inspiracji.
Podczas
warsztatu “Kreacja unikalnych opakowań,
czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową” opowiemy o procesie
zmiany strategii, wdrożenia nowej linii produktowej, procesie realizacji nowego
logo i opakowań na przykładzie polskiej marki produktów do dezynfekcji. Będzie
to studium przypadku realizacji wdrożenia projektu strategicznego przy
minimalnym wkładzie własnych nakładów producenta (zarówno finansowych, jak i
zasobów osobowych), na przykładzie firmy Medisept. Będzie to historia współpracy
właściciela marki oraz podmiotów zaangażowanych w projekt, wyszczególnieniem punktów
krytycznych, które zadecydowały o sukcesie produktu na rynku.
W
programie warsztatu znajdą się następujące zagadnienia:
-
Pozycjonowanie produktu, a kreacja opakowania produktu na przykładach
wdrożonych opakowań produktów konsumenckich, w tym marki Medisept (prelegenci:
Jarosław Grzesica - Strateg w studiu THIS oraz Mateusz Bąkała - Dyrektor Kreatywny
w studiu THIS)
- Kreacja
unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową
(prelegenci: Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf oraz Iwona
Studzińska, Dyrektor ds. Rozwoju)
- Pozyskanie środków unijnych na realizację
projektów wzorniczych (prelegent: Kamil
Pączkowski - Design Director w studiu
THIS)
Prelekcje
odbędą się przy współudziale Doroty Jędruch – przedstawiciela firmy Medisept .
Ale to
nie wszystkie zagadnienia, które poruszymy podczas warsztatów Label
Innovations. Zapoznaj się z pełną tematyką na: https://labelinnovations.pl/ .
Autor / Źródło: Etykiety.pl Etigraf
pełna lista aktualności
|