LEMON LEMON® OD 7UP – NOWA, BARDZO BARDZO CYTRYNOWA LEMONIADA Z BĄBELKAMI OD PEPSICOJuż tej wiosny, PepsiCo zaprezentuje Lemon Lemon od 7UP, zupełnie nową lemoniadę z bąbelkami, która jest idealnym dopełnieniem pikników na świeżym powietrzu. Produkt zawiera sok z cytryn i ma mniej kalorii, dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii.Lemon Lemon od 7UP towarzyszy
chwilom wytchnienia i odpoczynku w
gronie znajomych i najbliższych; zachęca
do przeniesienia rozmów z internetu na przyjacielskie spotkania poza domem. Nowa
lemoniada wprowadzi nas w #stanlemonlemon,
który odczuwamy podczas spacerów po parku, posiłków pod chmurką i
spontanicznych wycieczek za miasto.
„Bardzo cytrynowa lemoniada Lemon Lemon od 7UP wspiera
odnajdywanie równowagi pomiędzy pracą a odpoczynkiem, nowoczesnością i
tradycją. Zachęcamy do spędzania miłych chwil z musującą lemoniadą podczas pikników na świeżym powietrzu w gronie przyjaciół,
znajomych i rodziny” – mówi Katarzyna
Rogowska, Kierownik Marki, PepsiCo.
Musujące orzeźwienie
w dwóch smakach
Już od kwietnia br. konsumenci w Polsce znajdą
na sklepowych półkach musujące lemoniady w nowoczesnych i przyciągających wzrok
przezroczystych butelkach z etykietą w pastelowe paski. Będą mogli delektować
się Lemon Lemon od 7UP w dwóch świeżych
smakach – cytrynowym i grejpfrutowym.
Dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii lemoniada Lemon Lemon od 7UP ma obniżoną
kaloryczność i zawiera tylko 19 kcal
na 100 ml napoju.
Konsumenci w Polsce mogą
cieszyć się orzeźwiającym smakiem Lemon Lemon od 7UP w opakowaniach o
pojemności 250ml, 500ml oraz 1L.
Silne wsparcie marketingowe
Nowa marka będzie wspierana na rynku intensywnymi
działaniami marketingowymi, które obejmą
kampanię reklamową w
telewizji, Internecie, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), sampling produktu oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad
200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo
miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów
żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade,
Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w
2017 roku ponad 63 miliardy dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio
PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów
oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek
generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo
opiera się na filozofii „Performance with Purpose” – jesteśmy przekonani, że
sukces biznesowy naszej firmy jest ściśle związany ze zrównoważonym rozwojem na
świecie, który współdzielimy. Wierzymy, że stałe udoskonalanie oferowanych
przez nas produktów, prowadzenie działalności w zrównoważony sposób tak, aby
chronić naszą planetę oraz wspierać ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo
odnoszenie sukcesów biznesowych, tworząc długoterminową wartość dla
społeczeństwa i naszych udziałowców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest
dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com
Kontakt
dla mediów:
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl
pełna lista aktualności
|