O strategii komunikacji marek własnych na targach Polagra FoodJuż za 4 tygodnie Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia, w ramach otwartej sceny szkoleniowej, zaplanowano między innymi spotkanie na temat kreowania wizerunku marki własnej.Marki
własne od kilku lat zyskują coraz więcej miejsca w naszych koszykach
zakupowych. Kiedyś kojarzyły się z produktem tanim i jednocześnie niskiej
jakości. Dziś uchodzą raczej za symbol rozsądnego zakupu w dobrej cenie, a
niektóre z nich zmierzają w kierunku najwyższych półek. To jak będą postrzegane
zależy od szerokiego spektrum działań, które zostaną podjęte przez sieć
handlową w celu uplasowania produktu w głowach konsumentów.Każda marka potrzebuje strategii, a sama obecność to
za mało, by klienci zaufali nowemu produktowi na tyle, by zmienić swoje
przyzwyczajenia. Konieczne jest odpowiednie pozycjonowanie i komunikacja oparta
o solidne założenia strategiczne. Tylko w ten sposób marka zagości w
świadomości odbiorców, a oni pozwolą jej się 'kupić'. – to słowa Moniki Śleziońskiej z Agencji MOMA, która wraz z Martą Cały-Sturzbecher,
podczas targów Polagra Food w Poznaniu, poprowadzi specjalny wykład dedykowany
marketerom odpowiedzialnym za budowanie brandów.
Na
spotkaniu będzie można dowiedzieć się między innymi czym jest strategia marki i
jakie wartości za sobą niesie. Słuchacze zostaną także przeprowadzeni przez proces tworzenia
strategii i zaznajomieni z jej poszczególnymi etami począwszy od badań marketingowych,
poprzez określenie grup docelowych i budowanie person, a skończywszy na doborze
narzędzi komunikacji, które zostaną wykorzystane do budowania doświadczeń
klienta z marką, również tych, poza miejscem sprzedaży.
Spotkanie
„Strategia komunikacji marek własnych” zostało zaplanowane na drugi dzień
targów Polagra Food, tj. 9 kwietnia 2018, na godz. 14.30 i jest jednym z w
programie wydarzeń targów Polagra Food, przygotowanym z myślą o potrzebach
zarówno producentów żywności, jak i jej dystrybutorów. Udział w szkoleniu jest
bezpłatny.
Zachęcamy do
obejrzenia wywiadu (wideo) z Moniką Śleziońską – TUTAJ.Przypominamy, że
targi POLAGRA FOOD w tym roku odbędą się wiosną, w dniach 8-10 maja. Cały
program szkoleń, prelekcji i wykładów dostępny jest na www.polagra-food.pl – w zakładce WYDARZENIA SPECJALNE.
Więcej informacji: www.polagra-food.pl.
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Świderska, e-mail: katarzyna.swiderska@mtp.pl, tel. 691 033 850.
pełna lista aktualności
|