W poszukiwaniu doskonałościWszystko o opakowaniach na Międzynarodowych Targach Opakowań Packaging Innovations w EXPO XXI Warszawa.Społecznie odpowiedzialna, przewidująca przyszłość,
troszcząca się o historię, oryginalna (…). Czy takie warunki powinna spełniać marka doskonała? Odpowiedź nie jest prosta,
jednak Organizatorzy 10. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations
z pewnością wiedzą jak powinno wyglądać PERFEKCYJNE OPAKOWANIE – jeden z
filarów brandu. Swoją wiedzą podzielą się chętnie z gośćmi wystawy w ramach seminariów workShops. Uznani eksperci z branży
opakowań, technolodzy i brand managerowie opowiedzą o trendach i przedstawią
interesujące case studies, już 17-18 kwietnia w EXPO XXI Warszawa. Podczas Targów
Packaging Innovations odbędzie się 30 branżowych wykładów, czyli aż 15 godzin
eksperckich prezentacji w ramach 2 stref workShops!
Podróż w czasie
Uczestników seminariów
workShops z pewnością zainteresuje wykład SHAPING THE FUTURE OF PACKAGING. Stanisław Moczulski z Mëtsa Board opowie o aktualnych
trendach oraz oczekiwaniach stawianych twórcom opakowań przyszłości. Podczas
seminariów odbędzie się również wykład dla fanów storytellingu budowanego na kanwie
bogatej historii marki. Na ich uwagę może zasłuzyć prezentacja na temat
tradycji i historii Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A. opowiedzianej… na
nowo. Seminarium poprowadzą Jakub Kopczyński z Fabryki Kopernik i Cezary Kubiak z agencji Lookin’ Good Sp. z o.o..
W stronę Klienta
Naładowane technologią,
kolorowe, świecące lub pachnące – metod na przyciągnięcie uwagi Klienta wydaje
się być wiele. Jednak co tak naprawdę powinno komunikować opakowanie, które
wybierają konsumenci? O tym jak projektować opakowanie marki własnej, by wyróżniało
się na półce opowie Edyta Dembińska z „Piotr i
Paweł” S.A.. W co zapakować niszowy
produkt, aby dotrzeć do szerokiego grona klientów opowie natomiast Przemysław
Kędzierski z Browaru Raduga (case study).
Z głową
Projektanci
opakowań muszą zwracać szczególną uwagę nie tylko na sam design opakowania.
Ważne jest również to, co opakowanie komunikuje kupującemu. Barbara Kowalska z Carrefour
Polska opowie o System SENS wprowadzonym
przez sieć handlową. Słuchacze dowiedzą się w jaki sposób nowe oznakowania
informują odbiorcę o wartościach odżywczych kupowanego produktu. Bardzo ważny
temat poruszy również Monika Jasłowska. Reprezentantka Grupy Polpharma opowie
o uznanym w środowisku farmaceutycznym projekcie ujednolicenia opakowań leków na receptę.
Paczki od serca
Gości Targów Packaging
Innovations bez wątpienia zainteresuje case study znanego w całym kraju
projektu SZLACHETNA PACZKA. Anna Bondarzewska i Diana Nomańczuk
porozmawiają z uczestnikami seminariów o marketingu społecznie odpowiedzialnym.
Prezentacja na temat paczek, które nie sprzedają, a uszczęśliwiają swoich
adresatów zapowiada się wyjątkowo ciekawie.
Przegląd rynku
Podczas seminariów workShops
prelegenci przeprowadzą przegląd rynku ciekawych i oryginalnych opakowań,
opowiedzą również o najciekawszych rozwiązaniach i pomysłach swoich marek. Nie
zabraknie przykładów z tak rozpoznawalnych marek jak Krystyna Janda Sp. z o.o., Takeda Pharma Sp. z o.o., DS Smith Packaging czy PC Print. Okazja do posłuchania o najnowszych trendach w branży
opakowań pojawi się już 17-18 kwietnia w EXPO XXI Warszawa. Udział w
seminariach workShops jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na Targi
Packaging Innovations 2018. Do zobaczenia na najciekawszym i największym
spotkaniu w branży opakowań!
Pełen harmonogram seminariów workShops jest dostępny na
stornie Targów. Uczestnictwo
w wykładach jest bezpłatne.
Bilety na Targi Packaging Innovations można odebrać po
bezpłatnej rejestracji
uczestnictwa online, na stronie wydarzenia.
Więcej informacji na: www.packaginginnovations.pl
17-18 kwietnia 2018 r.
EXPO XXI Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14, Warszawa
pełna lista aktualności
|