Kreowanie unikalnych opakowań i etykietTo już III edycja konferencji Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie?”. Tym razem wybitni eksperci – praktycy przedstawią recepty na: Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet.To już III edycja konferencji Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie?”
Tym razem wybitni eksperci – praktycy przedstawią recepty
na:
Kreowanie
unikalnych opakowań i etykiet
Jesteś właścicielem, szefem sprzedaży,
Brand managerem, technologiem czy specjalista ds. marketingu firmy
produkcyjnej?
Projektujesz
opakowania produktowe?
Interesują
Cię nowości technologiczne w uszlachetnianiu opakowań i etykiet?
Chcesz
dotrzeć do konsumentów w różnym wieku?
Chcesz
wyróżnić swój produkt za pomocą opakowania i poznać możliwości jego ochrony
prawnej przed konkurencją?
Chcesz
zwiększyć sprzedaż swojego produktu?
TA KONFERENCJA SKIEROWANA JEST WŁAŚNIE
DO CIEBIE!
Przyjdź na
Label Innovations – poruszymy dla Ciebie tematykę:
- Jak
projektować opakowania, które przyciągają wzrok i wpłyną na wybór konsumenta?
- W jaki sposób można uszlachetnić swoje
opakowanie i etykietę, aby wyróżnić markę na półce?
- Na jakie
elementy opakowania zwracają uwagę osoby w różnym wieku i kiedy warto
podkreślać wiek konsumenta?
- Jak prawnie
zabezpieczyć produkt przed kopiowaniem, jakie znaki można zastrzec i czym jest
nieuczciwa konkurencja?
Branża
spożywcza jest bardzo zróżnicowana. Producenci prześcigają się w kreacjach,
projektach i stylach opakowań. Możemy zauważyć na sklepowych półkach ascetyczny
styl eko lub bardzo kolorowe, urozmaicone opakowania wyrobów czekoladowych czy
kaw i herbat. Wyróżnienie swojego produktu spożywczego to w dzisiejszych
czasach nie ogromne wyzwanie. Dlatego przedstawimy recepty na tworzenie
opakowań i etykiet, które sprzedają produkty.
Gwarantujemy:
- Doświadczonych
biznesowo ekspertów z dziedziny, grafiki komputerowej, prawa, badań rynku oraz
druku i uszlachetniania opakowań
- Pakiet
materiałów konferencyjnych
- Doznania
artystyczne – tylko u nas występy teatru Trzcina poprzedza każda prelekcję
- Możliwość
nawiązania kontaktów biznesowych przy dobrej kawie
Termin: 17 kwietnia 2018r.
Miejsce: Targi Packaging Innovations w Warszawie w sali konferencyjnej C.
Koszt: 249zł
netto
Pomysłodawcą i
organizatorem tego wydarzenia jest firma
Etykiety.pl Etigraf – drukarnia
specjalizująca się w produkcji etykiet samoprzylepnych.
W tej edycji współorganizatorami
są firma Splinx – polski producent i
dostawca farb i lakierów oraz firma PC
Print – dostawca najwyższej jakości folii do uszlachetniania opakowań.
Więcej informacji
i
zakup biletów na:
www.labelinnovations.pl
III edycja Label
Innovations - PLAN
10:00 – 10:30
|
rejestracja i catering kawowy
|
10:30 – 10:35
|
otwarcie konferencji
|
10:40 – 11:25
|
Opakuj i wyróżnij się! Praktycznie o ochronie praw
własności przemysłowej – Arletta Miciukiewicz – Dutt,
Kancelaria JWP Rzecznicy Patentowi
|
11:30 – 12:00
|
Design opakowania a wiek konsumenta – dr
Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
|
12:05 – 12:45
|
Sztuka uszlachetniania opakowań – Arkadiusz Janke,
Business Manager w PC Print
|
12:45 – 13:10
|
przerwa cateringowa
|
13:15 – 13:45
|
Faza kreatywna i sprawdzona technologia, czyli jak powstają
etykiety, które sprzedają – Iwona
Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
|
13:50 -14:30
|
Kolory przyszłości – unikalne zastosowanie farb i lakierów – Jacek
Bisiorek, Właściciel firmy Splinx
|
14:35 – 15:10
|
Tak powstaje dzieło – najbardziej istotne elementy podczas
projektowania opakowań i etykiet– Jacek Kłosiński – grafik,
designer, trener
|
15:10 – 15:30
|
pytania do prelegentów, losowanie oraz zakończenie konferencji
|
pełna lista aktualności
|