PEPSICO PRZEDŁUŻA PARTNERSTWO Z LIGĄ MISTRZÓW UEFAFirma PepsiCo ogłosiła dzisiaj przedłużenie umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA na kolejne trzy lata. Kontrakt obejmuje sześć wiodących światowych marek PepsiCo, w tym Pepsi®, Pepsi MAX®, Lay’s i Gatorade, które pozostaną oficjalnymi markami wspierającymi rozgrywki klubowe aż do Finału Ligi Mistrzów w 2021 roku.Od czasu wejścia w życie umowy sponsorskiej w 2015 roku PepsiCo
utrzymywała bliską współpracę z UEFA, angażując i przybliżając kibiców do
uwielbianej przez nich piłki nożnej oraz do zawodników. Znakomite efekty współpracy
łączącej prestiż Ligi Mistrzów UEFA z popularnością klasycznych marek PepsiCo
są widoczne na ponad stu światowych rynkach.
Do jej spektakularnych przykładów należą np. globalna kampania reklamowa
chipsów Lay’s z gwiazdą piłki nożnej Leo Messim w roli głównej, czy też Turniej
Gatorade 5v5, który motywuje wschodzących piłkarzy z całego świata do
doskonalenia swoich możliwości.
W ramach odnowionej współpracy PepsiCo i UEFA zadeklarowały
dodatkowe, bieżące wsparcie ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów. Od kiedy
Pepsi przejęło organizację ceremonii otwarcia w 2016 roku i zapewniło widzom niezwykłe
widowisko z muzyką na żywo, to najpopularniejsze wydarzenie sportowe roku
nabrało wyjątkowego, rozrywkowego charakteru.
Marka Lay’s będzie też kontynuować współpracę z Fundacją UEFA Dzieciom. W zeszłym roku
współpraca zaowocowała budową sztucznego boiska w obozie dla uchodźców w
Zaatari w Jordanie, dzięki czemu mieszkańcy mogą cieszyć się piłką nożną w
bezpiecznym otoczeniu i z doskonałym wyposażeniem.
„Nasza
firma od wielu lat znana jest z zamiłowania do piłki nożnej, dlatego też niezmiernie
cieszymy się z odnowienia umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA. Nasza
współpraca w ciągu ostatnich trzech lat była niezwykle satysfakcjonująca i
pragniemy nadal dzielić się piłkarskimi emocjami z milionami fanów z całego
świata” – powiedział Ramon Laguarta, prezes PepsiCo.
„Od
momentu dołączenia do grupy partnerów UEFA w 2015 roku, PepsiCo i jej wiodące
marki skutecznie wspierają piłkę nożną na skalę globalną. Z przyjemnością będziemy
kontynuować naszą ścisłą współpracę w latach 2018-21. Poprzez wdrażanie
szerokiego wachlarza działań marketingowych na ponad 100 rynkach, zarówno w
Internecie, jak i na opakowaniach produktów, PepsiCo dał się poznać jako
doskonały partner dla UEFA.
Zamierzamy dalej wspólnie promować i wspierać na całym świecie niezwykłe
wydarzenie, jakim jest Liga Mistrzów. Wprowadzając bardziej rozrywkowy akcent
do ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów, PepsiCo z powodzeniem udało się
dotrzeć do nowych odbiorców. Mamy
nadzieję, że spektakl w Kijowie okaże się równie wyjątkowy” – skomentował
odnowienie patronatu Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.
Umowa obejmuje sześć marek: Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos,
7UP® i Ruffles.
Działalność sponsorska ruszy wraz z rozpoczęciem fazy pucharowej 2018 w
nadchodzących tygodniach.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach
i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy
dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych
i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola,
Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2016 roku
około 63 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada
szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod
wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w
ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się
na filozofii „Performance with Purpose” – jesteśmy przekonani, że sukces
biznesowy naszej firmy jest ściśle związany ze zrównoważonym rozwojem na
świecie, który współdzielimy. Wierzymy, że stałe udoskonalanie oferowanych
przez nas produktów, prowadzenie działalności w zrównoważony sposób tak, aby
chronić naszą planetę oraz wspierać ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo
odnoszenie sukcesów biznesowych, tworząc długoterminową wartość dla społeczeństwa
i naszych udziałowców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na
globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com
Kontakt
dla mediów:
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications
Management Consultants
tel.: +48
22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl
pełna lista aktualności
|