Targi POLAGRA FOOD 2018 odbędą się w maju!Targi POLAGRA FOOD to dla branży spożywczej zwiastun trendów konsumenckich, kompleksowy przegląd ofert producentów oraz promocja branży spożywczej i jej otwartości na potrzeby zgłaszane przez konsumentów. Zgodnie z zapowiedzią organizatorów przyszłoroczna edycja targów odbędzie się w dn. 8-10 maja!POLAGRA FOOD od lat może poszczycić się mocno
biznesową formułą i to jest właśnie główny walor tego wydarzenia. Stoiska
wystawców odwiedzają przede wszystkim przedstawiciele kadry menedżerskiej sieci
handlowych, małoformatowych sklepów spożywczych, hurtowni spożywczych i firm
zajmujących się dystrybucją żywności. Tak precyzyjnie dobrane grono
zwiedzających to jedyna w swoim rodzaju okazja do zaprezentowania produktów,
których głównym kryterium oceny jest przecież smak i przekonania do nich osób
odpowiedzialnych za zakupy. Od lat
przywiązujemy ogromną wagę do tego, by POLAGRA FOOD była odwiedzana przez
przedstawicieli branży spożywczej decydujących o zatowaraniu półek sklepowych.
To jeden z priorytetów w naszych działaniach marketingowych, by targi co roku
stawały się przestrzenią specjalną, na której buduje się fundamenty pod duże
kontrakty, otwiera drzwi do nowych grup odbiorców, kreuje pomysły na nowe
produkty. Nasze starania w tym
zakresie doceniają zarówno duże firmy produkcyjne, jak i start-upy, wchodzące
na rynek z żywnością innowacyjną. – mówi Edyta Bonin-Kanikowska, Dyrektor
Projektu POLAGRA FOOD.
Warto podkreślić, że organizatorzy wydarzenia
koncentrują działania promocyjne nie tylko na rynku polskim, ale również poza
granicami kraju. Takie możliwości dają nowoczesne kanały promocji oraz autorski program Hosted Buyers, w ramach którego, już od kilku lat, Poznań odwiedza kadra
kierownicza dużych grup hurtowni, sieci supermarketów, importerów lub
dystrybutorów produktów spożywczych z całego świata. Program Hosted Buyers to bardzo starannie przemyślana koncepcja
łącząca potrzeby eksportowe zgłaszane
przez polskich producentów z zapotrzebowaniem rynków zagranicznych. Finał,
czyli konkretne spotkania podczas samych targów, poprzedza kilkumiesięczna
kampania promocyjna, której odbiorcami są kupcy z całego świata. – objaśnia Edyta Bonin-Kanikowska, Dyrektor Projektu POLAGRA
FOOD.
Jak
informują organizatorzy targów, aby skorzystać z niższych cen na powierzchnię
wystawienniczą należy zgłosić się do dnia 23
stycznia 2018. Producenci, którzy tak zrobią mogą skorzystać również z
dodatkowych działań marketingowych, które Międzynarodowe Targi Poznańskie
realizują nieodpłatnie na rzecz wystawców jak np. prezentacja nowości w
publikacjach MTP oraz w materiałach prasowych, ekspozycja logotypu na stronie
internetowej targów.
Kolejna POLAGRA FOOD już w dniach 8-10 maja 2018. Nowa data i formuła
wydarzenia ma stanowić pakiet korzyści, zarówno dla producentów żywności, jak i
jej dystrybutorów, łączyć potrzeby obu grup i finalnie doprowadzić do
kooperacji.
Więcej informacji: www.polagra-food.pl.
Dlaczego warto wziąć
udział w targach, filmowa relacja z edycji 2017, nowości wystawców >>>
pełna lista aktualności
|