Firma Nestlé Polska nagrodzona "Srebrnym Listkiem CSR"Program Nestlé needs YOUth otrzymał „Srebrny Listek CSR” przyznawany przez tygodnik Polityka oraz Deloitte. Inicjatywa znalazła się również w gronie 10 wyróżnionych projektów, wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju (Sustainable Development Goals – SDGs). Obydwa wyróżnienia
to potwierdzenie odpowiedzialnego podejścia Nestlé Polska do prowadzenia biznesu.Już po raz szósty tygodnik
POLITYKA wspólnie z firmą doradczą Deloitte przeprowadzili wśród największych
polskich firm ankietę na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i
zrównoważonego rozwoju. W tym roku w zestawieniu wzięto pod uwagę 111 przedsiębiorstw. Wśród laureatów już po raz drugi
znalazła się firma Nestlé Polska, którą nagrodzono „Srebrnym Listkiem CSR” za
odpowiedzialne podejście do prowadzenia biznesu oraz spełnianie najwyższych
standardów CSR w odniesieniu do normy społecznej odpowiedzialności ISO 26000.
W tegorocznej edycji zestawienia
przedsiębiorstwa mogły zgłosić swoje odpowiedzi na pytania dotyczące Celów
Zrównoważonego Rozwoju (ang. Sustainable Development Goals – SDGs) oraz dobrych
praktyk w tym obszarze. Spośród 56 zgłoszonych projektów, tygodnik POLITYKA
wspólnie z Deloitte postanowiły wyróżnić 10 najciekawszych. Oceniano według następujących kryteriów: długoterminowość
działania, partnerstwo z innymi podmiotami, wkład w realizację celów SDGs i
wpływ działań na otoczenie. Inicjatywa Nestlé na rzecz zatrudniania ludzi
młodych - Nestle needs YOUth znalazła się w prestiżowym gronie 10 wyróżnionych
projektów.
– Od
początku swojej działalności Nestlé wywiera pozytywny wpływ na społeczeństwo, działa
na rzecz podnoszenia jakości życia, a także dąży do lepszej przyszłości.
Dlatego docenienie naszej pracy na rzecz wspierania młodych w wejściu na rynek
pracy to dla nas ogromny zaszczyt i motywacja do dalszego działania.
Kontynuujemy nasze starania w ramach inicjatywy Nestlé needs YOUth. Do 2020
roku planujemy stworzyć w Polsce młodym kolejne 1300 szans zatrudnienia – mówi
Mariola Raudo, Kierownik Działu Spraw Korporacyjnych i PR, Nestlé Polska S.A.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o
kontakt:
Edyta Iroko Koordynator ds. Mediów Email: edyta.iroko@pl.nestle.com Telefon: +48 22 607 32 54 Mobile: +48 600 204 870
Daria Grzesiek Account Executive Email: d.grzesiek@partnersi.com.pl Telefon: 22 858 74 58 ext. 30
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze
żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i
prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT,
LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od
ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W
2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
pełna lista aktualności
|