Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Firma Nestlé Polska nagrodzona "Srebrnym Listkiem CSR"
Program Nestlé needs YOUth otrzymał „Srebrny Listek CSR” przyznawany przez tygodnik Polityka oraz Deloitte. Inicjatywa znalazła się również w gronie 10 wyróżnionych projektów, wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju (Sustainable Development Goals – SDGs). Obydwa wyróżnienia
to potwierdzenie odpowiedzialnego podejścia Nestlé Polska do prowadzenia biznesu.


Już po raz szósty tygodnik POLITYKA wspólnie z firmą doradczą Deloitte przeprowadzili wśród największych polskich firm ankietę na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. W tym roku w zestawieniu wzięto pod uwagę 111 przedsiębiorstw. Wśród laureatów już po raz drugi znalazła się firma Nestlé Polska, którą nagrodzono „Srebrnym Listkiem CSR” za odpowiedzialne podejście do prowadzenia biznesu oraz spełnianie najwyższych standardów CSR w odniesieniu do normy społecznej odpowiedzialności ISO 26000.


W tegorocznej edycji zestawienia przedsiębiorstwa mogły zgłosić swoje odpowiedzi na pytania dotyczące Celów Zrównoważonego Rozwoju (ang. Sustainable Development Goals – SDGs) oraz dobrych praktyk w tym obszarze. Spośród 56 zgłoszonych projektów, tygodnik POLITYKA wspólnie z Deloitte postanowiły wyróżnić 10 najciekawszych. Oceniano według następujących kryteriów: długoterminowość działania, partnerstwo z innymi podmiotami, wkład w realizację celów SDGs i wpływ działań na otoczenie. Inicjatywa Nestlé na rzecz zatrudniania ludzi młodych - Nestle needs YOUth znalazła się w prestiżowym gronie 10 wyróżnionych projektów.


 – Od początku swojej działalności Nestlé wywiera pozytywny wpływ na społeczeństwo, działa na rzecz podnoszenia jakości życia, a także dąży do lepszej przyszłości. Dlatego docenienie naszej pracy na rzecz wspierania młodych w wejściu na rynek pracy to dla nas ogromny zaszczyt i motywacja do dalszego działania. Kontynuujemy nasze starania w ramach inicjatywy Nestlé needs YOUth. Do 2020 roku planujemy stworzyć w Polsce młodym  kolejne 1300 szans zatrudnienia – mówi Mariola Raudo, Kierownik Działu Spraw Korporacyjnych i PR, Nestlé Polska S.A.

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:


Edyta Iroko

Koordynator ds. Mediów

Email: edyta.iroko@pl.nestle.com

Telefon: +48 22 607 32 54

Mobile: +48 600 204 870


Daria Grzesiek

Account Executive
Email: d.grzesiek@partnersi.com.pl
Telefon: 22 858 74 58 ext. 30



O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.


Srebrny_Listek_CSR_Polityki_dla_Nestle

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij