WYZWANIE SMAKU PEPSI ZNÓW BĘDZIE RZĄDZIĆ LATEM!JESZCZE WIĘCEJ EMOCJI ZAPEWNI WYJĄTKOWY AMBASADOR AKCJI – FILIP CHAJZER!Letnie miesiące w całej Polsce upłyną pod znakiem
Wyzwania Smaku! Od dziś rusza kolejna edycja legendarnej kampanii Pepsi, w której konsumenci,
świetnie się bawiąc, zdecydują czy bardziej smakuje im Pepsi czy inny napój typu
cola. Do podjęcia wyzwania i wspólnej
zabawy będzie w tym roku zachęcał przebojowy prezenter telewizyjny Filip Chajzer.
Wyzwanie Smaku będzie można podjąć także
z napojem Pepsi bez kalorii, porównując go ze smakiem innego napoju typu
cola bez cukru.
Na czym polega Wyzwanie Smaku?
Wyzwanie Smaku to duża dawka pozytywnych
emocji, świetnej zabawy i zaskoczenia! Każdy
ma okazję spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i zdecydować,
który smak bardziej mu odpowiada. Oba napoje są nalewane z nowo otwartych
puszek i schłodzone do tej samej temperatury. Ponieważ nie wiadomo, który napój
znajduje się w którym kubku, uczestnik kieruje się wyłącznie smakiem.
„Nie możemy się już doczekać kolejnej edycji Wyzwania Smaku Pepsi oraz
współpracy z Filipem Chajzerem, który będzie sprawdzał, co Polakom smakuje
bardziej: Pepsi czy inna cola. Przez całe wakacje Wyzwanie Smaku Pepsi będzie
można spotkać na jednej z polskich plaż. Szczegóły już wkrótce! – zachęca
Małgorzata Sałapatek, Brand Manager Pepsi.
Wyjątkowy ambasador akcji
W tym roku do ekipy Wyzwania Smaku Pepsi dołączy popularny reporter
Filip Chajzer, który pomoże sprawdzić Wasze smakowe preferencje. Dziennikarz będzie
Wam towarzyszyć nad morzem na specjalnej Plaży
Pepsi. Filip gwarantuje świetną
zabawę, pozytywne emocje i zaprasza wszystkich do podjęcia Wyzwania Smaku 2017!
Będziecie mogli też zaprosić Wyzwanie
Smaku do swojego miasta, by świetnie się bawić w gronie znajomych. Być może
to właśnie Wasze miasto odwiedzi Filip Chajzer.
Specjalnie dla Was zadaliśmy mu kilka pytań związanych z tą akcją:
1. Dlaczego zostałeś ambasadorem
tegorocznej akcji Wyzwanie Smaku?
Wyzwanie Smaku
to kultowa akcja, która kojarzy się z wakacjami i świetnie spędzonym czasem w
gronie przyjaciół.
2.
Rzeczywiście,
Wyzwanie Smaku to już kultowe wydarzenie w Polsce i na świecie. Dlaczego Twoim
zdaniem warto wziąć udział w tej akcji?
Bo dzięki Wyzwaniu Smaku Pepsi będziecie mogli
sprawdzić, który napój typu cola bardziej Wam smakuje, świetnie się przy tym
bawiąc przy dobrej muzyce w gronie znajomych. Kto wie, może Wasz wybór zaskoczy
Was samych!
3.
Jak
będziesz zachęcał uczestników do wzięcia udziału w akcji?
Jestem
przekonany, że nikogo specjalnie nie trzeba będzie zachęcać. Jedyną barierą
może być odległość, dlatego właśnie zamierzamy dać uczestnikom możliwość wyboru
miasta w Polsce, do którego przyjedziemy z Wyzwaniem Smaku. Szczegóły już
niebawem.
4.
Czy sam
brałeś kiedyś udział w Wyzwaniu Smaku? A jeśli nie, to czy spróbujesz w tym
roku?
W zeszłym roku brałem
udział w Wyzwaniu Smaku jako uczestnik, a w tym roku to ja będę sprawdzał wybory
Polaków. Zapraszam do wspólnej świetnej zabawy.
5. Kogo
chciałbyś zaprosić do podjęcia Wyzwania Smaku?
Zapraszam wszystkich
tych, którzy chcą przeżyć niezapomniane chwile i zadecydować, który napój
smakuje im bardziej!
W tym roku czeka Was coś nowego
Teraz możecie cieszyć się
maksymalnym smakiem Pepsi, która nie zawiera cukru. Tego lata do zabawy przyłącza się także zupełnie nowa Pepsi bez kalorii!
Oznacza to, że w ramach Wyzwania Smaku będzie można porównać jej smak z innym napojem
typu cola bez kalorii. Chcecie wiedzieć więcej? Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie lub regularnego
odwiedzania strony www.pepsi.pl.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach
na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie.
Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów
oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i
Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2016 roku około 63 mld
dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i
różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma
markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku
przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii
„Performance with Purpose” – jesteśmy przekonani, że sukces biznesowy naszej
firmy jest ściśle związany ze zrównoważonym rozwojem na świecie, który
współdzielimy. Wierzymy, że stałe udoskonalanie oferowanych przez nas
produktów, prowadzenie działalności w zrównoważony sposób tak, aby chronić
naszą planetę oraz wspierać ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo odnoszenie
sukcesów biznesowych, tworząc długoterminową wartość dla społeczeństwa i
naszych udziałowców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na
globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com
Kontakt dla mediów:
Dorota Manicka
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: dmanicka@questiapr.pl