Pierwszy sukces kampanii Polska Smakuje Jakością i QAFPUnia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego w maju br. rozpoczęła kampanię edukacyjno – promocyjną finansowaną z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego pt. „Polska Smakuje Jakością”. Jej przedmiotem jest kulinarne mięso i wędliny wieprzowe wytworzone w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP. Działania oparte są na organizacji i realizacji road show po Polsce food trucka pod auspicjami QAFP. Pierwsze spotkanie odbyło się 3 oraz 4 czerwca br. we Wrocławiu, na tegorocznej edycji Europy na Widelcu oraz podczas zlotu food trucków „Food O’Clock Festival & beer O’Clock”.Menu food truck’a stworzył Jerzy Sobieniak,
który na wrocławskim rynku wystąpił na scenie festiwalu przygotowując potrawy
na bazie wędlin i mięsa QAFP. Kilkanaście tysięcy ludzi miało okazję posłuchać
o tym, czym jest QAFP i dlaczego jest tak ważne. Kilkaset osób wzięło udział w
ich degustacji. Młodsi odwiedzający mieli dużo zabawy robiąc sobie zdjęcia z
maskotką kampanii – błękitnooką świnką w fartuchu z logotypem kampanii.
Była również okazja do udzielenia wywiadu przez Jurka oraz Jolantę Ciechomską,
kierownika ds. QAFP radiu Zet, które prowadziło relację na żywo z eventu.
Food truck był również oblegany kolejnego dnia, w
Browarze Mieszczańskim, na zlocie food trucków „Food O’Clock Festival &
Beer O’Clock”. Również tutaj zainteresowanie wrocławian kampanią
było ogromne.
Polska Smakuje Jakością to kampania, która
pozwoli w bezpośredni sposób przekonać Polaków o doskonałej jakości mięsa i
wędlin wytwarzanych w systemie QAFP. Ma przyczynić się również do
wzrostu świadomości zasad i korzyści ze stosowania tego systemu przez
producentów trzody chlewnej i przetwórców.
Food truck ponownie wyrusza w drogę już
niedługo. Zapraszamy wszystkich na Targ Śniadaniowy do Warszawy już 17
czerwca!
Więcej informacji: www.facebook.com/Polska-Smakuje-Jako%C5%9Bci%C4%85-601421566735567/?fref=ts
pełna lista aktualności
|