Nestlé Polska partnerem inicjatywy CEMS ChanceDo grona partnerów korporacyjnych XII edycji programu CEMS Chance dołączyło Nestlé Polska. Celem programu jest pomoc młodym ludziom w podjęciu decyzji edukacyjnych i zaplanowaniu ścieżki zawodowej.CEMS Chance to inicjatywa
skierowana do wszystkich uczniów klas III gimnazjum oraz I klas szkół
ponadgimnazjalnych. Uczestnicy programu, mający z różnych przyczyn utrudniony
start w dorosłe życie, często nie są świadomi szans, z jakich mogą skorzystać. Autorzy
projektu chcą nauczyć ich je dostrzegać i wykorzystywać, aby w przyszłości ci
młodzi ludzie mogli odnieść sukces.
Do tegorocznej, już XII edycji
programu CEMS Chance, dołączyła firma Nestlé Polska, która już od blisko 20 lat wspiera młodych w wejściu na rynek
pracy poprzez Program Letnich Praktyk oraz inicjatywę “Nestlé needs YOUth”. W
jej ramach firma stworzyła
młodym ponad 2000 szans zatrudnienia.
W celu uzyskania dodatkowych
informacji prosimy o kontakt:
Edyta Iroko Koordynator ds. Mediów Email: edyta.iroko@pl.nestle.com Telefon: +48 22 607 32 54 Mobile: +48 600 204 870
Daria Grzesiek Account Executive Email: d.grzesiek@partnersi.com.pl Telefon: 22 858 74 58 ext. 30
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze
żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i
prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT,
LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od
ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W
2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
pełna lista aktualności
|