Konkurs "Przeboje FMCG 2009" rozstrzygniętyW dniu 25 czerwca br. redakcja "Życia Handlowego" wyłoniła największe hity sprzedażowe rynku FMCG w 2009 r.Konkurs składał się z dwóch etapów:
Etap pierwszy to ocena produktów przez Jury, w skład którego wchodzą prezesi i dyrektorzy działów zakupów takich firm, jak Tesco, Metro AG, Eurocash (Delikatesy Centrum, abc), Tradis (Emperia), Intermarche, Lewiatan, PGS (Top Market), Specjał (Nasz Sklep), Eko Holding i Livio.
W drugim etapie konkursu produkty oceniają analitycy agencji AC Nielsen, którzy na podstawie rocznych okresów badawczych wybierają produkty, które pozwoliły detalistom zarobić najwięcej.
Produkty oceniane są w 28 kategoriach konkursowych, spośród których 22 dotyczą żywności i napojów (również alkoholowych).
"Przeboje FMCG" są kontynuacją cieszącego się ogromnym zainteresowaniem konkursu Oskary FMCG. Zmieniliśmy nie tylko nazwę, lecz i formułę. Pierwsze jest wynikiem decyzji Akademii Filmowej, która odeszła od otwartej formuły licencjonowania nazwy Oskar. Nie mogąc jej nadal używać, postanowiliśmy stworzyć autorski koncept konkursu „Przeboje FMCG”, który pozwoli na bardziej efektowne i efektywne zarazem typy promocji wszystkim producentom, którzy wezmą w nim udział. Szczegółowe informacje na temat wyników konkursu "Przeboje FMCG 2009" dostępne są na stronie Redakcji Życia Handlowego pod adresem: http://www.portalfmcg.pl/konkursy.php?lista_wezlow=1,5,8,31,589
pełna lista aktualności
|