Herbapol Lublin wchodzi w kanał HoReCaSpółka Herbapol-Lublin podjęła decyzję o wejściu w kanał HoReCa. W rezultacie poszerzone zostało portfolio firmy o dedykowane sektorowi HoReCa linie herbat: Breakfast i Premium.Jak mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A.,
debiut Herbapol-Lublin S.A. w sektorze HoReCa to naturalny krok
wynikający z dynamicznego rozwoju firmy.
- Polacy coraz chętniej chodzą do restauracji i barów, coraz częściej
korzystają także z usług hotelowych. Wiąże się to z dynamicznym
rozwojem sektora HoReCa, a co za tym idzie rosnącym zapotrzebowaniem na
najwyższej jakości produkty i usługi. Wychodząc naprzeciw potrzebom
sektora i jego klientów przygotowaliśmy dedykowaną dla gastronomii
ofertę – mówi Evangelos Evangelou.
W ofercie Herbapol dla gastronomii znajdziemy 2 linie herbat:
Breakfast, która jest dedykowana strefie śniadań w hotelach oraz do
mniejszych punktów gastronomicznych. W linii znajdziemy herbatę czarną,
Earl Grey, malinową, miętową, zieloną i zieloną z cytryną. Do tego
dochodzi linia Premium, skierowana dla ekskluzywnych punktów
gastronomicznych, oferująca najwyższej jakości herbaty liściaste
(czarną, Earl Grey, zieloną) oraz ekspresowe: czarną, Earl Grey,
malinową, miętową, zieloną i zieloną z jaśminem.
W kanale HoReCa dostępna będzie również nowość marki Herbapol –
Naturalna Ice Tea. Jest to napój herbaciany pozbawiony konserwantów,
barwników i substancji słodzących. Naturalna Ice Tea będzie dostępna w
4. różnych smakach: brzoskwiniowym, cytrynowym, zielonej herbaty z
cytryną i miętą oraz zielonej herbaty z miodem. Herbapol dla gastronomii
to także syropy Max oraz napoje energetyczne Green-Up z naturalną
kofeiną z guarany, zielonej kawy i herbaty.
pełna lista aktualności
|