Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Unilever wprowadza do Polski lody Ben & Jerry’s
Unilever Polska rozszerza portfolio produktów dostępnych na polskim rynku o znaną na całym świecie markę Ben & Jerry’s z segmentu lodów superpremium. Lody Ben & Jerry’s dostępne będą w Polsce w sześciu wariantach smakowych i dwóch gramaturach. Oficjalny launch produktów nastąpi jeszcze w marcu.

Ben & Jerry’s to marka stworzona w 1978 roku przez dwójkę przyjaciół: Bena Cohena i Jerry’ego Greenfielda. Dostępna w ponad 30 krajach na całym świecie, charakteryzuje się nie tylko bogatymi dodatkami, jak przykładowo wielkie kawałki ciasteczek, czekoladki czy gęste sosy, ale także wyjątkową starannością w doborze składników pod kątem jakości oraz misją w zakresie odpowiedzialności społecznej. Strategia marki opiera się na promocji wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem i Sprawiedliwym Handlem, wyrażonych w podejściu do pozyskiwania surowców oraz wpływu na środowisko.

Lody dostępne będą w sześciu  wariantach smakowych, w dwóch wersjach kubków: o gramaturze 0,5 l oraz 100 ml. Marka jest wprowadzana powoli, selektywnie, w pierwszym roku do ok. 2 tys. punktów sprzedaży. Dystrybucja produktów, jak i towarzyszące jej akcje promocyjne, planowane są na razie w dużych polskich miastach, tam gdzie mieszkają klienci, którzy mogą markę polubić i docenić.

„Wprowadzenie do Polski tej lubianej i cenionej na całym świecie marki lodów jest odpowiedzią na potrzeby Polaków, którzy coraz chętniej spożywają lody z segmentu premium, oraz kupują produkty, które w swojej misji nawiązują do ważnych aspektów społecznych czy środowiskowych – a właśnie takim produktem są lody Ben & Jerry’s” – zapewnia Oscar Krysik, Brand Manager Ben & Jerry’s.

Kampania launchowa marki Ben & Jerry’s będzie przeprowadzona wspólnie z partnerem – Fundacją „Koalicja Sprawiedliwego Handlu” – Fairtrade Polska. Fundamentem współpracy marki Ben & Jerry’s z systemem Fairtrade jest troska o sprawiedliwe relacje handlowe w całym łańcuchu dostaw i działanie zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Ben & Jerry’s poszerzy portfolio Unilever w segmencie lodów, w którym znajdują się takie pozycje jak m.in: Magnum, Big Milk, Cornetto i Twister.

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

 

Natalia Szulc

Communications Manager Poland & Baltics

M: +48 691 988 203


Unilever Poland Sp. z o.o

ul. Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa, Poland

www.unilever.com | www.facebook.com/unilever


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij