Danone zmienia opakowania serków DanioZmianom uległy opakowania produktów, które są bardziej nowoczesne, etykiety dobrze prezentują owocowe smaki i wyglądają bardzo apetycznie. Odświeżone zostało logo marki. Ponadto pod wieczkami serków konsumenci mogą teraz znaleźć zabawne hasła oraz zagadki, które wprawiają w dobry nastrój. Zmianom towarzyszy także wprowadzenie na rynek nowych smaków serkówNa sklepowych półkach pojawiły się już dwa warianty serków Danio:
gruszkowo-brzoskwiniowy „Pogruchasz ze mną” oraz o smaku
jabłkowo-cynamonowym „Pychotka-szarlotka”. Wszystkim działaniom
towarzyszy hasło przewodnie – „Danio pozytywnie nastraja”.
Głównym punktem działań komunikacyjnych marki jest 30” reklama
telewizyjna, spójna z nową komunikacją marki. Bohaterowie spotu po
zjedzeniu Danio i pokonaniu Małego Głoda, brand hero marki, zmieniają
nastawienie na pozytywne i cieszą się chwilą. Optymistyczny nastrój
spotu podkreśla także towarzysząca mu muzyka, „Walking on sunshine”.
Danio stara się przekonać konsumentów, że pokonanie Małego Głoda
przywraca pozytywne podejście do życia. W swojej komunikacji marka
koncentruje się na dobrym samopoczuciu i pozytywnym nastroju, które
pojawiają się po zjedzeniu czegoś pysznego.
pełna lista aktualności
|