Kibice wygrywają pierwsi! Do wspólnej zabawy fanów futbolu zagrzewa gwiazda polskiej piłki nożnej - Kuba Błaszczykowski!Do tej pory to kibice oglądając zmagania swoich ulubionych drużyn piłkarskich na największych światowych boiskach z niecierpliwością oczekiwali na ich wygraną. Teraz kupując produkty Pepsi i Lay’s to właśnie kibice mają szansę wygrać pierwsi i zawalczyć m.in. o wyjazd na finał Ligi Mistrzów w Cardiff. Do gry o tę najcenniejszą dla kibica nagrodę będzie zagrzewał wielki polski piłkarz, prawdziwy fighter na boisku – Kuba Błaszczykowski!
Marzenia do spełnienia! Każdy z nas pragnie spełnić swoje marzenia. W przypadku
małych chłopców najczęściej jest to wielka kariera w zawodowym futbolu. Podobnie
było z Kubą Błaszczykowskim, który biegał za piłką z kolegami, by po latach stać
się niekwestionowaną gwiazdą polskiej piłki nożnej. Podczas zeszłorocznych
Mistrzostw Europy we Francji kibice wybrali go najlepszym polskim piłkarzem. Oczywiście
taki talent piłkarski nie zdarza się często. Dla większości pasjonatów piłki
nożnej największym marzeniem pozostaje, by choć raz w życiu zobaczyć na własne
oczy finałowy mecz Ligi Mistrzów. Teraz
dzięki niezwykłej akcji Pepsi i Lay’s to marzenie może się spełnić.
Prawdziwy skarb kibica Finałowy mecz Ligi Mistrzów jest jednym z najważniejszych wydarzeń w
świecie piłki nożnej. Co roku miliony kibiców na całym świecie zbierają się
przed telewizorami i zazdroszczą tym, którym udało się zdobyć bilety na ten
najważniejszy mecz sezonu. Znaleźć się na stadionie pośród tłumu innych kibiców,
doświadczyć na żywo niezwykłych piłkarskich emocji, śpiewając i skandując nazwę
swojego ukochanego klubu – to marzenie każdego fana futbolu. Emocji tych
dostarczał nam również Kuba Błaszczykowski, który w 2013 roku zagrał w finale
Ligi Mistrzów. Taki mecz z pewnością chciałby obejrzeć na własne oczy każdy
kibic. Już od 15 marca, kupując produkty Pepsi i Lay’s, wyjazd na tegoroczny
finał Ligi Mistrzów do Cardiff będzie na wyciągnięcie ręki. A sam Kuba
Błaszczykowski będzie zachęcał wszystkich fanów futbolu do gry o tę nagrodę!
„Od dziecka marzyłem, by zagrać w finale Ligi Mistrzów z najlepszymi
piłkarzami na świecie. W 2013 roku udało mi się to spełnić. Wiem, że wielu fanów
futbolu marzy, by znaleźć się na trybunach podczas takiego meczu. Teraz, by przeżyć
te niezwykłe emocje, wystarczy wziąć udział w konkursie Pepsi oraz Lay’s i
wypełnić specjalne zadanie na stronie konkursowej. Spełnianie piłkarskich
marzeń nigdy nie było tak proste” – zachęca Kuba Błaszczykowski.
Zadanie dla pasjonatów futbolu „Pepsi i Lay’s to marki dla osób, które uwielbiają świetnie się
bawić i spędzać czas ze znajomymi, także podczas oglądania meczów Ligi Mistrzów.
To właśnie z myślą o prawdziwych fanach futbolu, stworzyliśmy ten konkurs. Kibice
wygrywają w nim pierwsi!” – dodał Michał
Szewczyk, Senior Brand Manager Pepsi w Polsce.
Szczegóły oraz regulamin
konkursowy znajdują się na www.kibicewygrywaja.pl.
O firmie PepsiCo Konsumenci w ponad 200 krajach i
regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy
dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych
i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola,
Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2016 roku
około 63 mld dolarów amerykańskich.
W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę
produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22
najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie
ponad miliarda dolarów amerykańskich. Działalność PepsiCo opiera się na
filozofii „Performance with Purpose” – jesteśmy przekonani, że sukces biznesowy
naszej firmy jest ściśle związany ze zrównoważonym rozwojem na świecie, który
współdzielimy. Wierzymy, że stałe udoskonalanie oferowanych przez nas
produktów, prowadzenie działalności w zrównoważony sposób tak, aby chronić
naszą planetę oraz wspierać ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo odnoszenie
sukcesów biznesowych, tworząc długoterminową wartość dla społeczeństwa i
naszych udziałowców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na
globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com
pełna lista aktualności
|