Krajanki WINIARY, płatki Nestlé CHEERIOS OATS oraz owocowe deserki w tubkach GERBER wśród najlepszych produktów FMCG w PolsceAż 3 produkty z portfolio Nestlé zostały docenione przez polskich konsumentów w plebiscycie „Najlepszy Produkt 2017 – Wybór Konsumentów". W najnowszej edycji konkursu Krajanki WINIARY zostały nagrodzone w kategorii Przetwory warzywno-owocowe, Nestlé Cheerios Oats wyróżniono wśród Produktów śniadaniowych, a owocowe deserki w tubkach GERBER zdobyły uznanie w kategorii Żywność dla dzieci w wieku 0-3 lat.Wyboru zwycięskich produktów dokonali polscy
konsumenci, wskazując najlepsze i najbardziej innowacyjne produkty z branży
FMCG, które wprowadzono na rynek w okresie od 1 września 2015 r. do 30 września
2016 r. Badanie zostało przeprowadzone przez Instytut Badawczy GfK wśród 1 000
osób w wieku 18-65 lat, które
oceniały ponad 200 produktów z branży FMCG.
Krajanki WINIARY to
produkt, dzięki któremu każdy może przyrządzić swoją ulubioną zupę szybko i bez
tracenia czasu na obieranie czy ścieranie warzyw. Krajanki WINIARY dostępne są
w trzech wariantach smakowych: Krajanka buraczkowa WINIARY, Krajanka ogórkowa
WINIARY i Krajanka Warzywna WINIARY.
Nestlé CHEERIOS Oats to
pierwsze na rynku płatki z pełnoziarnistego owsa gotowe do spożycia od razu po
wyjęciu z torebki. Zawierają aż 74% pełnego ziarna oraz ponad gram betaglukanu
z owsa na 40 g porcję. Betaglukan pomaga obniżać poziom cholesterolu. Nestlé
CHEERIOS Oats wytwarzane są w trzech wariantach: bez dodatków, z cynamonem
oraz z żurawiną. Płatki te zostały wyróżnione przez Fundację Rozwoju
Kardiochirurgii im. Prof. Zbigniewa Religi. Są wytwarzane przez spółkę Cereal
Partners Poland, której Nestlé, obok General Mills, jest właścicielem.
Owocowe
deserki w tubkach GERBER
to innowacyjna przekąska dla niemowląt, idealna podczas wspólnych spacerów z
rodzicami – w przypadku starszych maluchów do jego zjedzenia nie potrzeba nawet
łyżeczki. Owocowy mus można jeść bezpośrednio z tubki. Tak zapakowane, owocowe
deserki GERBER dostępne są w 6 smakach, m.in. jabłko i brzoskwinia, jabłko i
mango, jabłko i jagoda oraz banan. Produkt wytwarzany jest w fabryce w
Rzeszowie na rynek polski oraz na eksport m.in. do krajów skandynawskich,
Rosji, Czech, Szwajcarii, Francji, państw Beneluxu.
– Wyróżnienia
dla naszych trzech produktów są dla nas niezwykle cenne, ponieważ zostały
przyznane przez najważniejsze jury, czyli naszych konsumentów. Ich zdanie, wyrażone
w ten sposób, jest dla nas wielką wartością – powiedziała Mariola Raudo,
Kierownik Działu Spraw Korporacyjnych i PR, Nestlé Polska S.A.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o
kontakt:
Edyta Iroko Koordynator ds. Mediów Email: edyta.iroko@pl.nestle.com Telefon: +48 22 607 32 54 Mobile: +48 600 204 870
Daria Grzesiek Junior Account Executive Email: d.grzesiek@partnersi.com.pl Telefon: 22 858 74 58 ext. 30
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest
wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio
ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT,
LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od
ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W
2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
pełna lista aktualności
|