PEPSICO zwycięzcą badania satysfakcji współpracy według sieci handlowych w PolsceFirma PepsiCo została sklasyfikowana na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych. W badaniu FMCG, typu Core Benchmark Set, zrealizowanym przez Advantage Group w 2016 roku, dziewiętnastu znanych producentów z branży FMCG zostało ocenionych przez trzynaście głównych sieci handlowych.Firma PepsiCo została
sklasyfikowana na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem
satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych.
W badaniu FMCG, typu Core
Benchmark Set, zrealizowanym przez Advantage Group w 2016 roku, dziewiętnastu znanych
producentów
z branży FMCG zostało ocenionych przez trzynaście głównych sieci handlowych[1].
Przedstawiciele wiodących sieci
handlowych oceniali firmy pod kątem m.in.: jakości personelu, łatwości
współpracy, rozumienia i wspierania realizacji ich strategii rynkowych oraz
aspektów logistycznych i obsługi klienta. PepsiCo zwyciężyło pod względem
całościowej oceny wśród biorących udział w badaniu firm z branży dóbr
szybkozbywalnych.
„Niezmiernie cieszymy się z
uzyskania wiodącej pozycji w badaniu satysfakcji FMCG, Core Benchmark Set 2016,
zrealizowanym wśród przedstawicieli głównych sieci handlowych
w Polsce. Bardzo dziękujemy naszym Partnerom za okazane zaufanie oraz owocną
współpracę. Stale dbamy o podnoszenie poziomu zadowolenia naszych partnerów
handlowych poprzez dostosowywanie oferty PepsiCo do ich potrzeb oraz wysoką
jakość naszej obsługi. Przyznane wyróżnienie zdecydowanie motywuje nas do
dalszej pracy” – powiedział Paweł Gurgul, Dyrektor Generalny PepsiCo w Polsce.
W
badaniu FMCG, Core Benchmark Set,
PepsiCo uzyskało wiodącą lokatę pod względem relacji biznesowych,
personelu, rozwoju kategorii oraz łańcucha dostaw. Sieci handlowe wysoko
oceniły także działania promocyjne prowadzone przez PepsiCo w punktach
sprzedaży oraz marketing skierowany do konsumentów.
O firmie PepsiCo
Konsumenci
w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy
PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży
produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay,
Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo,
wyniósł w 2015 roku ponad 63 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym
portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i
napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających
się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów
amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na
filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na
osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony
wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki
wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu
prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ
swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma
zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na
świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych,
w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych
na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com
Kontakt dla mediów:
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl
[1] W badaniu firmy FMCG były oceniane przez następujące
sieci handlowe: Auchan, Biedronka,
Carrefour, Drogerie Natura,
Eurocash, Hebe, Intermarche, Makro,
Piotr i Paweł, Rossmann, Selgros Cash&Carry, Tesco, Żabka.
pełna lista aktualności
|