PFPŻ ZP członkiem Związku Stowarzyszeń Rada ReklamyZgodnie z decyzją Rady Nadzorczej PFPŻ ZP, Zarząd Związku zgłosił wniosek o przyjęcie Związku do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR).W dniu 5 maja 2009, Walne Zebranie Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy przyjęło PFPŻ ZP w poczet członków.
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją odpowiadającą za samoregulację w dziedzinie reklamy w Polsce. ZSRR działa na rzecz podnoszenia standardów komunikacji marketingowej poprzez promowanie dobrych wzorców oraz piętnowanie nieetycznych i nieuczciwych przekazów reklamowych. System samoregulacji opiera się na Kodeksie Etyki Reklamy, dokumencie opracowanym wspólnie przez przedstawicieli trzech grup tworzących rynek reklamowy w Polsce: reklamodawców, agencje reklamowe i media. Nad przestrzeganiem Kodeksu czuwa Komisja Etyki Reklamy składająca się z ekspertów w dziedzinie mediów i reklamy.
pełna lista aktualności
|