Zbigniew Bródka ambasadorem programu „Nestlé porusza Polskę”Zbigniew Bródka, polski łyżwiarz szybki i złoty medalista olimpijski, został ambasadorem programu „Nestlé porusza Polskę”. To jubileuszowa inicjatywa Nestlé z okazji 150-lecia firmy, propagująca aktywny styl życia oraz ruch na świeżym powietrzu. Firma ufunduje 16 nowoczesnych siłowni terenowych w całym kraju. Internetowe głosowanie na lokalizacje siłowni trwa do 6 lipca na www.NestlePorusza.pl.Zbigniew Bródka to kilkunastokrotny mistrz Polski,
zdobywca Pucharu Świata oraz złoty i brązowy medalista Zimowych Igrzysk
Olimpijskich Soczi 2014. Cieszy się ogromną sympatią kibiców, szczególnie dzięki
brawurowej wygranej w biegu na 1500 metrów na igrzyskach olimpijskich w Soczi w
2014 roku, gdzie prześcignął swojego rywala o zaledwie 0,003 sekundy. Będący ulubieńcem
polskich kibiców Bródka wspiera inicjatywę „Nestlé porusza Polskę”, propagującą
aktywność fizyczną w plenerze. 31-letni sportowiec doskonale wie, jak ważna
jest dobra kondycja. Na co dzień swoją sprawność fizyczną Bródka wykorzystuje w
pracy w jednostce ratowniczo-gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu.
Tak jak na zawodach w Soczi, tutaj też liczy się każda sekunda.
– Kiedy zostałem łyżwiarzem, do najbliższego sztucznego
lodowiska w Łodzi miałem 41 km, a do toru łyżwiarskiego dwa razy więcej. Potrzeba
dużo wytrwałości i samozaparcia, aby trenować na tak oddalonych obiektach sportowych.
Właśnie z tego powodu popieram budowanie ogólnodostępnej infrastruktury
sportowej. Cieszę się, że Polacy chcą ćwiczyć i że znajdują się podmioty takie
jak Nestlé, które chcą wspierać ludzi w całym kraju w codziennej aktywności
fizycznej. Siłownie terenowe to w
ogóle jest bardzo fajna inwestycja, gdyż można z niej korzystać bez względu na stopień
wytrenowania i bez opłat – powiedział Zbigniew Bródka.
Nestlé
porusza Polskę
Program ogłoszono w lutym 2016 roku z okazji
150-lecia firmy Nestlé, która zgodnie ze swoim motto zachęca: „Jedz smacznie,
żyj zdrowo”. Do 6 lipca trwa głosowanie na www.NestlePorusza.pl na 16 lokalizacji siłowni.
Siłownie na świeżym powietrzu, dzięki swojej
ogólnodostępności, stają się coraz bardziej popularne. Doskonale sprawdzają się
w okolicach szkół, placów zabaw czy osiedli mieszkaniowych. Dzięki umieszczeniu
na każdym urządzeniu instrukcji opisującej prawidłowy i bezpieczny sposób
wykonywania ćwiczeń na danym sprzęcie, siłownie terenowe są świetnym sposobem
na aktywne spędzanie czasu. Efektami ćwiczeń na dworze są lepsza kondycja,
szczuplejsza sylwetka i dobre samopoczucie.
„Nestlé Porusza Polskę” to jedna z aktywności Nestlé
w ramach priorytetów Tworzenia Wspólnej Wartości (ang. Creating Shared Value, CSV), czyli działań firmy, które poza generowaniem zysków
biznesowych, również przynoszą korzyści społeczeństwu i społeczności lokalnej,
w której działa Nestlé.
– Cieszymy się, że tak znakomity sportowiec
jak Zbigniew Bródka wspiera działalność Nestlé w propagowaniu aktywnego stylu
życia. To bardzo ważne, aby zwiększać świadomość społeczeństwa na temat tego,
jak istotny jest ruch w codziennym planie dnia. Mamy nadzieję, że dzięki
ambasadorowi programu „Nestlé
Porusza Polskę”, uda nam się przekonać Polaków do zwiększania aktywności
fizycznej, a dzięki temu do poprawy jakości życia – powiedział James
Knott, Lider inicjatywy "Nestlé porusza Polskę", Dyrektor ds. Rozwoju Kategorii Produktów i
Kanałów Sprzedaży Nestlé Polska S.A.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o
kontakt:
Edyta Iroko Koordynator ds. Mediów Email: edyta.iroko@pl.nestle.com Telefon: +48 22 607 32 54 Mobile: +48 600 204 870
Marta Gryglewicz Senior Account Executive Email: m.gryglewicz@partnersi.com.pl Telefon: 22 858 74 58 wew. 83 Mobile: +48 504 640 360
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego
samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT,
LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim
rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8
lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
pełna lista aktualności
|