Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Christophe Guille mianowany Dyrektorem Generalnym PepsiCo na Europę Centralną i Bałkany
PepsiCo mianowało Christophe’a Guille’a Dyrektorem Generalnym na Europę Centralną i Bałkany, która jest nową strukturą organizacyjną w firmie powstałą z połączenia tych obszarów.

Christophe Guille, który wcześniej piastował stanowisko Dyrektora Generalnego i Wiceprezesa PepsiCo na Europę Centralną, będzie teraz odpowiedzialny za działania PepsiCo w regionie Europy Centralnej i Bałkanów dla takich wiodących marek, jak: Pepsi, Lipton Ice Tea, Lay’s oraz Cheetos.


„Przez ostatnie 50 lat marki przekąsek i napojów PepsiCo kształtują pop kulturę i są  uwielbiane przez konsumentów na całym świecie. Jest to szczególnie widoczne w Europie Centralnej i Południowo-Wschodniej. Obserwujemy wiele możliwości rozwoju w tym ważnym regionie i kierując się filozofią PepsiCo »Działanie ze świadomością celu«, dążymy do długoterminowego, zrównoważonego wzrostu” – powiedział Christophe Guille.


Christophe Guille obejmuje stanowisko Dyrektora Generalnego PepsiCo na Europę Centralną i Bałkany z efektem natychmiastowym. Będzie nadzorował pracę PepsiCo w następujących krajach: Polska, Słowacja, Czechy, kraje nadbałtyckie, Węgry, Rumunia, Mołdawia, Bułgaria, Serbia, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Chorwacja, Była Jugosłowiańska Republika Macedonii, Albania, Grecja, Cypr i Izrael.


Christophe Guille rozpoczął swoją karierę w PepsiCo w 1998 roku kiedy dołączył do firmy przechodząc z przedsiębiorstwa Quaker Oats. Dotychczas pracował w PepsiCo na stanowiskach Dyrektora Generalnego PepsiAmericas, Dyrektora Generalnego PepsiCo na Europę Centralną i Dyrektora Generalnego biznesu napojowego PepsiCo w Rosji.



O firmie PepsiCo


Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2014 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich.
W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.


Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com



Kontakt dla mediów:

Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.

Communications Management Consultants

tel.: +48 22 623 07 00

e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl


Christophe Guille_Dyrektor Generalny PepsiCo na Europę Centralną i Bałkany



Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij