A Ty, który napój typu cola wybrałeś?Finał trzeciej edycji kultowej akcji Wyzwanie Smaku Pepsi.Tego lata ekipa Wyzwania Smaku Pepsi przemierzyła całą Polskę
od morza aż po góry! Towarzyszyła także wielu festiwalom. Każdy chętny mógł
wziąć udział w tej kultowej akcji i
podczas „ślepego testu” smaku wybrać,
ten napój typu cola, który bardziej mu smakuje. Od końca czerwca do
początku września w zabawie wzięło udział ponad 140 tysięcy osób, a 60% z nich wybrało smak Pepsi!
W niektórych miejscach ekipie towarzyszyła dodatkowa atrakcja
– Arena Wyzwania Pepsi. Chętni
podejmowali na niej wylosowane wyzwanie, a ponad
100 smartfonów uwieczniało ich dokonania na unikalnym zdjęciu 3D. Przez całe lato prawie 3000 osób w całej
Polsce podjęło wyzwanie na Arenie i świetnie się bawiło!
Już po raz trzeci z
przyjemnością podsumowujemy tę kultową, wakacyjną akcję w Polsce!
W tym roku Wyzwanie Smaku Pepsi podjęło ponad 140 tysięcy osób, a 60 % z nich
wybrało smak Pepsi! Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w Wyzwaniu Smaku
Pepsi i świetną, wspólną zabawę!” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi
Poland.
Smak znowu zadecydował!
Dokonywanie wyboru między smakiem Pepsi, a innego napoju typu
cola wzbudzało największe zainteresowanie konsumentów. Oba napoje były schładzane
do takiej samej temperatury, a następnie przelewano je do dwóch kubeczków ze
świeżo otwartych puszek. Osoba biorąca udział w „ślepym teście” smaku, dokonywała wyboru tylko na podstawie smaku
i o to w tej zabawie chodziło!
Moc wyzwań na Arenie
Przez całe lato na Arenie
Wyzwania Pepsi można było podejmować wyjątkowe
wyzwania, jak np. wykonanie widowiskowego podskoku, przybicie „piątki” ze
znajomym lub obrócenie się w powietrzu wokół własnej osi. Na pamiątkę
śmiałkowie otrzymywali link do zdjęcia
3D, którym mogli się podzielić ze znajomymi w Internecie. Swoje
umiejętności na Arenie prezentowali też czołowi
tancerze, skejci, mistrzowie w pokazach barmańskich typu flair oraz zawodnicy
różnych dyscyplin freestyle, jak np. parkour czy sztuczki z piłkami do
kosza.
Od 7 września br. w telewizji można oglądać specjalnie
przygotowany spot reklamowy, który podsumowuje świetną zabawę podczas tegorocznej, trzeciej edycji Wyzwania
Smaku Pepsi. Już teraz można się z nim zapoznać klikając w link http://tiny.pl/gmqgv.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200
krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard
razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów
żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade,
Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w
2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio
PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów
oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek
generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów
amerykańskich.
Działalność PepsiCo
opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma
koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając
o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo
oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po
produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów
pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz
zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki
pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i
inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność.
Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod
adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Kontakt dla mediów:
Małgorzata Skonieczna
Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę Centralną,
PepsiCo
e-mail: Malgorzata.Skonieczna@pepsico.com
Jarosław Soroczyński, Paulina Żero
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications
Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl, pzero@questiapr.pl
pełna lista aktualności
|