Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
EXPO: pół roku promocji polskiej branży spożywczej
Wystawa Światowa, Misje, giełdy, tygodnie regionów... W sumie kilkadziesiąt wydarzeń na najbardziej prestiżowym wydarzeniu wystawienniczym. Tu warto się promować.

Od początku maja oczy całego gospodarczego świata skierowane są na Mediolan. Tu wystartowało EXPO 2015, największe na świecie wydarzenie promocyjne, podczas którego na 110 ha prezentuje się niemal 150 państw. Za nami pierwsze tygodnie spotkań i konferencji - a to dopiero początek. Stolica Lombardii będzie stanowiła centrum wystawienniczego świata przez kilka najbliższych miesięcy, aż do końca października. W tym czasie EXPO według szacunków może odwiedzić nawet 20 mln zwiedzających.

 

Mediolańska wystawa odbywa się pod hasłem „Wyżywienie planety, energia dla życia" - i w szczególny sposób promuje branże związane z tymi obszarami. W tym roku nie będzie lepszej okazji do promocji rodzimego sektora spożywczego. Wie o tym doskonale Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), która przygotowywała polski pawilon i program wydarzeń propagujących biznes i produkty znad Wisły. - Zaplanowaliśmy bardzo dużo wydarzeń gospodarczych. Targi, misje, spotkania B2B, działania dotyczące polskiej żywności - to tylko niektóre z zaplanowanych atrakcji. Będziemy w ten sposób promować przemysł rolno-spożywczy, chcemy wspierać polskich przedsiębiorców w poszukiwaniu nowych rynków zbytu i budowaniu trwałych relacji handlowych z zagranicznymi partnerami - mówi Bożena Lublińska-Kasprzak, prezes PARP.

 

- Temat przewodni tegorocznego EXPO daje Polsce wyjątkową okazję do zaprezentowania swoich atutów. Cały sektor rolno-spożywczy to jeden z fundamentów naszego eksportu, to jedna z najsilniejszych i najbardziej innowacyjnych gałęzi polskiej gospodarki. Aby jednak wykorzystać w pełni ten potencjał, musimy stale poszukiwać nowych rynków zbytu dla naszych produktów. EXPO jest idealnym miejscem dla promocji polskiej marki i wymiany doświadczeń - mówi Arkadiusz Bąk, wiceminister gospodarki.

 

(Więcej w: Puls Biznesu)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij