Paola w pełni smaków“A Ty? Na, który smak masz dzisiaj ochotę?” - takie hasło będzie towarzyszyło tegorocznej kampanii reklamowej marki syropów Paola, rozpoczynającej się 1. kwietnia 2015 r. Działania promujące czołową markę polskich syropów będą podzielone na dwa etapy działań w telewizji oraz prasie.Pierwszy
etap kampanii syropów Paola zaplanowano na okres od 1. kwietnia do 7. czerwca br.
W tym czasie, marka będzie wspierana 10-sekundowym spotem reklamowym,
emitowanym na antenach stacji TVP, TVN, Polsat, a także na kanałach
tematycznych grup Premium TV, Polsat Media, IDM oraz TVP.
- Celem tegorocznej kampanii jest zaprezentowanie naszym
konsumentom szerokiej palety smaków oferowanych pod marką syropów Paola - mówi
Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop Polska.
- Polscy konsumenci są przyzwyczajeni do najbardziej tradycyjnych
smaków syropów jak wiśnia czy malina. Dziś, linia syropów Paola liczy 15
smaków. Swoimi działaniami chcemy zachęcić konsumentów do spróbowania, poza
tymi tradycyjnymi, również tych bardziej wyszukanych, które posiadamy w swojej
ofercie, jak np.: pigwa, gruszka i dzika róża. - dodaje
Patrycja Giurko.
Na wrzesień
zaplanowana jest druga odsłona kampanii telewizyjnej, w której to marka Paola
będzie sponsoringowym partnerem prognozy pogody w telewizji TVN.
Przez cały
rok, marka wspierana będzie kampanią prasową, zogniskowaną na tytuły prasy
poradnikowej, cooking’owej, kobiecej oraz TV Guide’y.
Za kreację kampanii telewizyjnej odpowiedzialna jest agencja
Hand Made, kampanii prasowej PND i A2 Studio, a za zakup mediów odpowiada dom
mediowy HAVAS MEDIA.
Więcej szczegółów na temat akcji bardzo chętnie przekaże Państwu:
Piotr Czarniak
+48 695
870 670
piotr.czarniak@hoop.pl
PR Manager Hoop Polska
pełna lista aktualności
|