Hoop Cola i youtuberzy szukają wschodzących gwiazd youtube’aPierwszego dnia wiosny, 21. marca 2015 r. Hoop Cola rusza z kolejną edycją internetowego talent show „Można inaczej”. Hoop Cola po raz kolejny zaangażuje do współpracy gwiazdy polskiego youtube’a i wspólnie z nimi będzie poszukiwać tym razem trzech wyjątkowych osobowości polskiej wersji serwisu. Tego dnia, akcja zostanie zainaugurowana również w „realu” na ulicach Warszawy i w programie Dzień Dobry TVN, a otworzy ją oficjalnie - Titan The Robot!Rozpoczęcie kampanii Hoop Coli zaplanowano na
pierwszy dzień wiosny, jednak zgodnie z jej hasłem: „Można inaczej” nie będzie
to powitanie w stylu tradycyjnego „topienia Marzanny”. Specjalnie na tę okazję,
po raz pierwszy w historii, zawita do Polski robot o imieniu Titan.
Niesamowity, ponad dwumetrowy i pełen poczucia humoru robot, będzie tego dnia
rozdawał Hoop Colę między wieżami Dworca Śródmieście, a przy złej pogodzie
będzie można go spotkać na Dworcu Centralnym. Tego samego dnia, Titan będzie na
antenie “Dzień Dobry TVN” i wspólnie z jednym z czołowych youtuberów, opowie o
tegorocznej edycji internetowego talent show – “Można Inaczej”.
Z początkiem kwietnia rusza natomiast główny
blok kampanii „Można Inaczej” - czyli internetowy talent show, w którym znani
youtuberzy, już po raz drugi poszukają gwiazdy polskiej wersji serwisu. W tym
roku kampania będzie realizowana dwuetapowo. Pierwszym, będą warsztaty
prowadzone przez youtubowych Mentorów akcji. Spośród osób, które prześlą swoje
zgłoszenia za pośrednictwem strony internetowej www.hoopcola.pl, mentorzy
zakwalifikują 48 osób tworząc cztery grupy warsztatowe.
Youtuberzy, po zakończeniu warsztatów, wybiorą
najlepszą dwunastkę uczestników, która ruszy wspólnie z nimi w podróż po Polsce
odwiedzając 8 miast. W każdym z nich będą stawać przed różnymi zadaniami, a ich
wykonywanie aktywnie relacjonować wspólnie z mentorami na kanale Hoop Coli na
Youtube i Veedo.pl. Stworzone podczas podróży produkcje będą oceniane przez
internautów. Najlepiej oceniona grupa stanie przed finalnym zadaniem na
wyjeździe zagranicznym. Wielki finał akcji odbędzie się na drugiej edycji Hoop
Likes Festival - festiwalu ludzi internetu.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników pierwszej, ubiegłorocznej edycji
„Można Inaczej” – mówi Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop
Polska. – Hoop Polska jest prawdopodobnie
pierwszą firmą w Polsce, która postanowiła cały budżet jednej ze swoich marek
ulokować w produkcjach internetowych. Produkcje video pozwalają nam skuteczniej
docierać do naszych klientów, ale co ważne, nie z samym komunikatem, a z
angażującą zabawą, która oprócz promocji naszej marki, pozwala kiełkujacym
talentom youtube’a rozwijać siebie i promować swoją pasję. Dodatkowo, strategia
ta przynosi wymierne efekty w postaci wyższego zasięgu kampanii, niż zasięgi
generowane przez inne media przy podobnych kosztach. Jesteśmy autentyczni w haśle. Naszymi działaniami
pokazujemy, że można inaczej, a patrząc na rynek reklamy w tym roku, wygląda na
to, że wiele firm zaczyna brać z nas przykład - dodaje.
Youtube’owymi Mentorami tegorocznej edycji
„Można inaczej” zostali: Gimper, Kocham
Gotować, xMandzio, Izak, Chwytak TV, Letni Chamski Podryw oraz Śmiechawa TV.
Cała kampania będzie wspierana działaniami w
social mediach: w serwisie youtube na kanale „Można inaczej” oraz na kanałach
współpracujących z akcją youtuberów, a także na facebooku. Dodatkowo, marka
Hoop Cola przygotowała dedykowane opakowania Hoop Coli, przedstawiające jej
mentorów i promujące kampanię. Każdy, kto kupi choćby jedną butelkę z
promocyjną etykietą, będzie mógł wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami
są udział w filmie jednego z Mentorów akcji oraz bilety na Hoop Likes Festiwal.
Ubiegłoroczna edycja kampanii wygenerowała ponad
6 mln wyświetleń brandowanego materiału. Na castingi w 4 miastach polski
zgłosiło się 1602 uczestników, a ponad 160 tys. osób zaangażowało się w akcję
komentując materiały wideo.
Kampania jest nakierowana w największym stopniu
na youtube i facebook, ale przewidziane są także działania wspierające m.in. w
prasie, radiu i na outdoorze.
Tegoroczna edycja kampanii Hoop
Coli powstaje przy współpracy z agencjami 5:10 AM i Agora Internet Artists (AIA).
"Można Inaczej 2014" - https://www.youtube.com/user/H00pCola/videos
Więcej o TITAN the Robot
- http://www.titantherobot.com/
Facebook: https://www.facebook.com/Odkreceni
Więcej informacji chętnie udzieli
Państwu:
Piotr Czarniak
+48 695 870 670
piotr.czarniak@hoop.pl
PR
Manager Hoop Polska