Złote Medale WorldFood Warsaw zostaną rozdane po raz kolejny już w kwietniu!Do 25 marca wystawcy II edycji targów WorldFood Warsaw mogą zgłaszać swoje produkty do konkursu o Złoty Medal.Celem konkursu jest promocja najlepszych produktów
prezentowanych podczas targów WorldFood Warsaw, które odbędą się w dniach 14-16
kwietnia w Expo XXI w Warszawie.
Zgłoszone produkty zostaną ocenione w kilku
kategoriach (gotowe produkty rolno-spożywcze, napoje, napoje alkoholowe,
dodatki do żywności, technologia produkcji) przez profesjonalne jury składające
się z przedstawicieli środowisk naukowych oraz instytucji branżowych. Pod uwagę
będą brane kryteria składu produktów, surowców wykorzystywanych w procesie
produkcji, posiadanych certyfikatów i atestów, opakowania i oznakowania,
koncepcji marketingowej.
Do konkursu
o Złoty Medal WorldFood Warsaw 2015
może bezpłatnie zgłosić swoje produkty każdy wystawca targów. Organizatorzy szukają produktów wyjątkowych,
wyróżniających się jakością i innowacyjnością.
W
trakcie I edycji targów WorldFood Warsaw Złoty Medal przyznano firmie
Stewiarnia S.C. za stewię w płynie – naturalny słodzik stanowiący doskonały
zamiennik cukru.
Jako
debiut targowy jury doceniło sok jabłkowo-gruszkowy produkowany przez Słoneczną
Tłocznię (w kategorii polskiej firmy) oraz serię makaronów i bulionów Bigbon i
Rollton wytwarzanej przez Maraven Food Central (w kategorii firmy
zagranicznej). Jury przyznało również serię wyróżnień dla: palcówki surowej
dojrzewającej (ZMB Dystrybucja), wódki Russian Premium Blue (Premium Spiritus
LTD), kapusty charsznickiej (Brassica Raczkiewicz&Reicher), sera
dojrzewającego z dodatkami (Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Ozorkowie),
Kleur Orange (BART), Arba Mar Herbae (Arbacommerce) oraz dla piwa kult (OJSC
Krinitsa).
Gala
wręczenia nagród będzie miała miejsce podczas Bankietu Wystawców w dniu 14
kwietnia. Laureaci konkursu otrzymają pełen pakiet marketingowy oraz wsparcie
organizatora w promocji ich produktu.
WorldFood
Warsaw to targi B2B, służące nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych pomiędzy
polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami. W drugiej edycji wystawy udział
weźmie ponad 150 wystawców z 25 krajów świata. Organizatorzy spodziewają się
również ponad 3 tysięcy zwiedzających.
Więcej informacji: www.worldfood.pl
Kontakt dla wystawców: AgnieszkaSzpaderska agnieszka@worldfood.pl +48 516 685 229
Kontakt dla mediów: pr@worldfood.pl tel.
+48 22 395 66 93
pełna lista aktualności
|