Druga odsłona kampanii Gwarancja Jakości QAFPZ początkiem marca 2015 r. rozpocznie się kolejna, druga już odsłona kampanii „Gwarancja Jakości QAFP” na bilbordach. Wielkoformatowe plakaty będą widoczne w całej Polsce w 345 lokalizacjach m.in. na terenie Warszawy, Poznania, Łodzi, Wrocławia, Katowic czy Sosnowca aż do 30 kwietnia. W marcu jesteśmy obecni w 175 lokalizacjach w kwietniu w 170. Dodatkowo po raz pierwszy reklama apetycznych wędlin i mięs pojawi się w warszawskim metrze.W lutym ub. roku rozpoczęła się kampania Unii Producentów i
Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) na rzecz wędlin i kulinarnego mięsa
wieprzowego certyfikowanych znakiem QAFP. Program przewidziany jest na trzy
lata do lutego 2017. W trakcie kampanii prowadzone będą działania tj. warsztaty
kulinarne, konkursy oraz działania reklamowe, w ramach których program
obecny jest na billboardach, w spotach kinowych, telewizji, prasie i
Internecie. Kampania finansowana jest ze
środków Unii Europejskiej, budżetu krajowego oraz Funduszu Promocji Mięsa
Wieprzowego.
Kampania „Gwarancja
Jakości QAFP” dotyczy kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin certyfikowanych
w ramach Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP (Quality Assurance
for Food Products). Jej celem jest popularyzacja wysokiej jakości ww.
produktów wśród konsumentów indywidualnych – osób zainteresowanych gotowaniem i zwracających uwagę
na jakość oraz profesjonalistów zajmujących się gastronomią. - Chcemy nauczyć Polaków tego, jak wygląda,
pachnie i smakuje wędlina i mięso wysokiej jakości. Tak, aby mogli świadomie dokonywać wyborów. QAFP
jest systemem gwarantowanej jakości. Oznacza to, że produkcja mięsa i wędlin
jest ściśle kontrolowana na każdym etapie – od doboru ras zwierząt, przez ich
żywienie, warunki transportu, ubój, selekcję mięsa, aż po warunki
przechowywania w sklepie – mówi
Wiesław Różański, prezes UPEMI - Choć
wieprzowina jest jednym z najczęściej spożywanych w Polsce mięs,
a konsumenci coraz bardziej zwracają uwagę na to, co jedzą, wiedza na temat jakości mięsa
wieprzowego i wędlin nie jest powszechna. Chcemy to zmienić za pomocą naszej
kampanii.
Więcej informacji o kampanii na stronie projektu www.qafp.pl/dobrywybor, gdzie m.in. regularnie pojawiają
się przepisy kulinarne oraz porady dotyczące tego jak wybierać, przyrządzać i
przechowywać mięso.
(Źródło: UPEMI)
pełna lista aktualności
|