PepsiCo rusza z kampanią marketingową „GŁOSUJ NA IMPREZOWY MIKS 2015”Właśnie ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa PepsiCo, której celem jest zainspirowanie konsumentów do tego, by zaskakiwali swoich znajomych oryginalnymi mocktailami na karnawałowych imprezach.Proste
miksy o wyjątkowych nazwach, np. Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza,
Coolacabana czy Anti-Gravity, swoim wyglądem i sposobem podania wywołują
prawdziwy efekt „WOW”. W ramach akcji konsumenci
mogą wziąć udział w konkursie z nagrodami, w którym spośród 10 mocktaili,
wybiorą najlepszy IMPREZOWY MIKS 2015. Kampania potrwa od początku stycznia
do końca lutego br.
Konkurs „GŁOSUJ NA IMPREZOWY MIKS 2015” wspierany jest kampanią
360°, która obejmuje działania
reklamowe w telewizji, na portalach
internetowych, w mediach
społecznościowych oraz materiały w
punktach sprzedaży (POS), takie jak: standy z ulotkami, wobblery,
plakaty, narożniki, owijki oraz polesigny. Ponadto kampanię wspierają działania PR.
Wejdź na www.pepsi.pl i GŁOSUJ NA IMPREZOWY MIKS 2015!
Kampania telewizyjna, która zachęca konsumentów do wzięcia
udziału w zabawie potrwa od 31 grudnia 2014 do 28 lutego 2015 roku. Spot
reklamowy można obejrzeć pod linkiem: http://youtu.be/t83W_NSjF1Q
„Najlepszy sposób na to,
by zaskoczyć znajomych podczas karnawałowej imprezy to zaserwować im wyjątkowe
miksy. Specjalnie dla naszych konsumentów na www.pepsi.pl przygotowaliśmy proste do
zrobienia przepisy na mocktaile, które zachwycą każdego swoim wyglądem i
smakiem” – powiedział
Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi Poland.
Od 2 stycznia do 24 lutego br. na stronie www.pepsi.pl trwa konkurs, w którym konsumenci
mogą głosować na najlepszy IMPREZOWY
MIKS 2015. Drogą stopniowej eliminacji, spośród 10 unikalnych propozycji,
uczestnicy zabawy wyłonią króla miksów. W konkursie codziennie są do wygrania atrakcyjne
nagrody. Można także rozwiązać Zmiksowany
Party Quiz i przekonać się, jaki miks najbardziej pasuje do naszego stylu
imprezowania. Dodatkowo dla osób pełnoletnich na witrynie dostępne są przepisy
na drinki alkoholowe.
Ponadto w ramach kampanii od 10 stycznia do 24 lutego br. na oficjalnym
profilu Pepsi na Facebooku odbywa się konkurs, w którym konsumenci mogą brać
udział w głosowaniu na swoje ulubione MIKSY 2015 i wygrywać nagrody.
O firmie PepsiCo Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po
produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący
ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez
przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące
w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów
amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną
ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a
każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na
poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera
się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje
się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o
zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo
oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po
produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów
pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać
koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy
wszystkim swoim pracownikówna świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności
lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo
jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Kontakt dla mediów:
Przemysław Pustelnik
Assistant Brand Manager Pepsi Poland
Pepsi Cola General Bottlers
e-mail: przemyslaw.pustelnik@pepsico.com
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications
Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl
pełna lista aktualności
|