Prezes Coca-Cola HBC Polska: Widzimy duży potencjał wzrostu krajowego rynku napojówKonsumpcja napojów na osobę jest w Polsce relatywnie niska. Coca-Cola może więc nie tylko zwiększać swoją sprzedaż, ale również pomóc rosnąć całej kategorii napojów bezalkoholowych. Na tle innych krajów Europy Polska ma wciąż duży potencjał wzrostu, poza tym to duży kraj i jeden z naszych najważniejszych rynków na Starym Kontynencie - powiedział w wywiadzie dla "Wiadomości Handlowych", Nikos Kalaitzidakis, nowy prezes zarządu i dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska.Jego zdaniem, jedną z najbardziej perspektywicznych kategorii na rynku napojów jest woda. Coca-Cola jest wciąż niewielkim graczem na tym rynku, ale chce to zmienić. W przyszłym roku zamierza mocno zaangażować się w promocję marki Kropla Beskidu.
Coca-Cola odnotowała ostatnio w Polsce spadek obrotów. - Wolumen naszej sprzedaży nieznacznie spadł. Spodziewaliśmy się tego w związku ze zmianą naszej strategii współpracy z kluczowymi partnerami handlowymi. Inwestujemy i nadal będziemy inwestować w aktywności promocyjne, w budowanie wartości naszych marek. Takie działania pozwolą nam zatrzymać spadek udziałów w rynku i stworzą podstawy do wzrostu w kolejnych latach. Nie zamierzamy konkurować wyłącznie ceną - mówi Nikos Kalaitzidakis w wywiadzie dla "WH".
(Źródło: Portalspożywczy.pl)
pełna lista aktualności
|