WorldFood Warsaw dla sektora mleczarskiegoBranża mleczarska - jedna z podstawowych gałęzi polskiego sektora rolno-spożywczego, przechodzi obecnie przez trudny okres. Jedną z możliwości na wyjście z kryzysu związanego z zatrzymaniem eksportu do Rosji, jest skierowanie produktów na inne zagraniczne rynki. A w tym mogą pomóc Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw, które odbędą się po raz drugi w kwietniu 2015 roku.Targi WorldFood
Warsaw to polska edycja międzynarodowej wystawy skierowanej do biznesu rolno-spożywczego. Patronem honorowym wydarzenia już po raz drugi został prezes
Agencji Rynku Rolnego. Wsparcie merytoryczne zapowiedzieli między innymi
eksperci z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, Związku
Sadowników RP czy Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich.
W zeszłorocznej
edycji wystawy, swoje produkty z powodzeniem zaprezentowała między innymi
Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita czy wyróżniona targowym odznaczeniem za
magnacki ser dojrzewający - Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Ozorkowie.
„Branża mleczarska to ważny sektor dla
polskiej gospodarki. Dlatego też obecność spółdzielni na targach WorldFood
Warsaw jest bardzo istotna. Wszystkim zainteresowanym przedsiębiorcom z sektora mleczarskiego oferujemy atrakcyjną ofertę wystawienniczą” –
zapewnia Agnieszka Szpaderska, manager targów. I dodaje, iż druga edycja targów
będzie nie tylko doskonałą okazją do pozyskania nowych partnerów biznesowych z
zagranicy. To także możliwość przeprowadzenia rozmów z przedstawicielami sieci
handlowych, w specjalnie utworzonym do tego celu sektorze.
Polska w ciągu
ostatniej dekady stała się czołowym producentem i eksporterem produktów
mleczarskich. „Jesteśmy szóstym
producentem mleka w UE. Co roku przetwarzamy ponad 10 mld litrów mleka.
Jesteśmy pierwszym na świecie producentem serów twarogowych, szóstym serów
długodojrzewających. Kluczowy jest dla nas eksport produktów mleczarskich,
szczególnie w sytuacji rosyjskiego embarga. Dlatego też wydarzenia takie jak WorldFood Warsaw,
które pozwalają na poszukiwanie nowych rynków zbytu, są bardzo cennymi
inicjatywami”- podkreślił prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich
Waldemar Broś, który jest jednym z partnerów merytorycznych targów.
WorldFood Warsaw to targi B2B skierowane
do profesjonalistów z branży, służące nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych
pomiędzy polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami.
W pierwszej edycji udział wzięło niemal 100 wystawców i ponad 3 tysiące
zwiedzających, wśród których dominowały osoby podejmujące decyzje w
przedsiębiorstwach bądź mające na nie wpływ. Wystawa to także okazja do
zapoznania się z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami stosowanymi w
sektorze spożywczym. Specjalnie dla uczestników targów organizatorzy opracowują
bogaty program merytoryczny, przygotowywany we współpracy z najlepszymi
praktykami z branży.
Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów
WorldFood Warsaw odbędą się w dniach 14-16 kwietnia 2015 r. Sprzedaż powierzchni wystawienniczej potrwa
do połowy marca 2015 roku. Jednak firmy, które chcą wybrać najlepszą
lokalizację bądź zamówić usługi specjalne, powinny zgłosić się do organizatora
jeszcze w tym roku.
Więcej informacji: www.worldfood.pl Kontakt dla wystawców: Agnieszka Szpaderska agnieszka@worldfood.pl Kontakt dla mediów: pr@worldfood.pl
pełna lista aktualności
|