WorldFood Warsaw z rozmachem!II edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw już dziś zapowiada się niezwykle ciekawie. Jeszcze więcej wystawców i zwiedzających, prestiżowi partnerzy honorowi i merytoryczni oraz nowość – grupy narodowe m.in. z Holandii, Mołdawii, Tajlandii czy Egiptu, świadczące o dużym zainteresowaniu polskim rynkiem wśród firm zagranicznych.II edycja targów
odbędzie się w Warszawie w dniach 14-16 kwietnia 2015 roku. Sprzedaż
powierzchni wystawienniczej potrwa do końca marca 2015 roku. Jednak firmy,
które chcą wybrać najlepszą lokalizację bądź zamówić usługi specjalne powinny
zgłosić się do organizatora jeszcze w tym roku.
„Obserwujemy znaczący wzrost
zainteresowania zakupem powierzchni wystawienniczej w stosunku do roku
ubiegłego. Podczas I edycji targów udowodniliśmy branży, że tego typu
inicjatywa organizowana w Warszawie jest bardzo potrzebna, a targi WorldFood
Warsaw zasługują na miano międzynarodowej wystawy B2B” – podkreśla
Agnieszka Szpaderska, manager targów WorldFood Warsaw.
Kolejna edycja
targów, tak jak rok temu, odbędzie się pod honorowym patronatem prezesa Agencji
Rynku Rolnego Radosława Szatkowskiego. Wsparcia merytorycznego udzielą
przedstawiciele wielu instytucji i organizacji branżowych, m.in. Instytut
Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, Szkoła Główna Gospodarstwa
Wiejskiego czy Związek Sadowników RP. Nowością na targach będą grupy narodowe,
na które już dziś zdecydowali się Holendrzy, Egipcjanie czy Chińczycy.
Zainteresowanie wśród przedstawicieli innych państw wciąż rośnie, co
potwierdza, że Polska jest dobrym partnerem biznesowym dla branży
rolno-spożywczej z całego świata.
Wielu
tegorocznych wystawców zdecydowało się powrócić na warszawską wystawę ze swoimi
stoiskami. Są wśród nich zarówno polskie firmy, m.in. Agencja Rynku Rolnego,
Bart, Eko-Herba, Falken Trade, Smaki Mazowsza, Grupa Konary,Maxpol, a także
grecki Perfect Peach czy firma Freshly. Wśród wystawców znajdują się producenci
dodatków do żywności, przetworów owocowych i warzywnych, produktów mięsnych czy
zbożowych, a także technologii wykorzystywanych w przemyśle spożywczym.
WorldFood Warsaw
to targi B2B skierowane do profesjonalistów z branży, służące nawiązywaniu
nowych kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i międzynarodowymi
przedsiębiorcami. W pierwszej edycji udział wzięło niemal 100 wystawców i ponad
3 tysiące zwiedzających, wśród których dominowały osoby podejmujące decyzje w
przedsiębiorstwach bądź mające na nie wpływ. Wystawa to także okazja do
zapoznania się z nowymi technologiami i rozwiązaniami stosowanymi w sektorze
spożywczym. Specjalnie dla uczestników targów został opracowany bogaty program
merytoryczny, przygotowany we współpracy z najlepszymi praktykami z branży.
Więcej
informacji: www.worldfood.pl
pełna lista aktualności
|