Ponad 60% Polaków wybrało smak PEPSI!Finał drugiej edycji akcji Wyzwanie smaku PEPSI w Polsce.
Od końca
czerwca do początku września br. ekipa Wyzwania Smaku Pepsi odwiedziła
wiele miejsc w Polsce, zapraszając wszystkich do wspólnej zabawy przy
próbowaniu napojów i odkrywaniu, który im bardziej smakuje. W tegorocznej edycji
kampanii ponad 100 000 osób
podjęło Wyzwanie Smaku Pepsi i ponownie ponad
60% z nich wybrało smak Pepsi!
Ho! Ho! Ho!
Działo się!
Wyzwanie Smaku Pepsi było prawdziwym hitem sezonu
i obfitowało w niespodzianki i totalne nowości. Po raz pierwszy Polacy mogli
porównać smak nowej Pepsi Max z
innym bezcukrowym napojem typu cola i przekonać się, który im bardziej smakuje.
Ponadto prawdziwą furorę zrobił specjalnie zaproszony Niezły Gość – Mikołaj, który rozkręcił eventy w 9 miastach.
Mikołaj po
pracowitej zimie miał prawo zaszaleć i żyć chwilą! Założył hawajską
koszulę i dał się ponieść wakacyjnemu klimatowi. Podjął nie tylko Wyzwanie
Smaku Pepsi, ale także chętnie wziął udział w specjalnych misjach! I tak m.in. w
Mikołajkach został mistrzem drugiego planu „wkręcając” się na fotki, w Giżycku
sprawdził się w slalomie na rolkach, we Wrocławiu szukał 300 krasnali, w
Kostrzynie nad Odrą stworzył wyjątkową orkiestrę, a w Ostródzie trochę go
poniosło i… pofarbował swoją śnieżnobiałą brodę! Wyzwania nie były łatwe, a
dodatkowo Mikołajowi można było podnieść poprzeczkę lajkując misje na profilu Pepsi na Facebooku.
Lato pełne
wrażeń W wakacyjny klimat uczestników akcji wprowadzał
DJ, który serwował energetyczne letnie hity. Podczas eventów można też było
zgarnąć fajne gadżety oraz puszki Pepsi. Dodatkowo np. w Darłówku uczestnicy
Wyzwania Smaku Pepsi podziwiali zręczność barmanów w pokazie flair oraz dowiedzieli się jak przygotować orzeźwiające moktajle
na bazie Pepsi. Z kolei we Władysławowie można było spróbować m.in. pysznych
sorbetów z Pepsi podczas pokazu kuchni
molekularnej.
„Tegoroczne
Wyzwanie Smaku Pepsi ponownie możemy zaliczyć do bardzo udanych. Ponad 100 000 Polaków podjęło Wyzwanie Smaku,
a ponad 60% z nich wybrało smak Pepsi. Jednak najważniejsza była wspaniała
atmosfera i zabawa, która towarzyszyła naszym eventom. Uczestnicy Wyzwaniu
Smaku Pepsi byli pod wrażeniem atrakcji, które dla nich przygotowaliśmy.
Szczególnie zaskoczyła ich obecność Niezłego Gościa – Mikołaja, który rozkręcał
zabawę w wakacyjnym klimacie. Mamy nadzieję, że wszyscy świetnie bawili się z
nami podczas drugiej edycji Wyzwania Smaku Pepsi!” – powiedziała Magda
Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.
Już od 15 br. września rozpocznie się emisja
specjalnego spotu reklamowego będącego esencją zabawy i pozytywnych emocji
towarzyszących tegorocznej edycji Wyzwania Smaku Pepsi. Można go obejrzeć pod
tym linkiem: http://youtu.be/HD-vSyI0WZg
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200
krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard
razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów
żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade,
Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w
2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio
PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów
oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek
generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów
amerykańskich.
Działalność PepsiCo
opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma
koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając
o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo
oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po
produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów
pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać
koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy
wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w
rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej
informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Kontakt dla
mediów:
Jarosław
Soroczyński
Questia sp. z
o.o. sp. k.
Communications Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl
pełna lista aktualności
|