W maju bieżącego roku miał miejsce pierwszy etap zmiany marki Nestle Aquarel na Nestle Pure Life. To efekt strategii firmy, zakładającej stworzenie brandu o globalnym zasięgu. Teraz, w ramach rebrandingu, nastąpiła zmiana nazwy w segmencie wód dla dzieci.
Rebrandingowi Nestle Aquarel Kids towarzyszy także odświeżenie opakowania. Etykieta zyskała dwie wersje kolorystyczne, jak również Nestle zdecydowało się na dwukolorową zgrzewkę, bo ma zwiększyć widoczność produktu na półce. W nowym logotypie nadal widnieje napis Aquarel, jednak jest zdecydowanie mniej widoczny, niż wcześniej.
Nestle Pure Life jest liderem wody butelkowanej na świecie z wynikiem 7,8 miliarda litrów spożywanych w ciągu roku. Marka dostępna jest w 41 krajach na 5 kontynentach. Na polskim rynku obecna jest od 10 lat, do maja 2014 znana była pod nazwą Nestlé Aquarel.
(Źródło: Nestle, Portalspożywczy.pl).