Warszawa, 1
sierpnia 2014 r. – Dzisiaj rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Mirinda, której
hasłem przewodnim jest „Twój plan na FUN”. Zabawny spot reklamowy, będący głównym elementem działań
marketingowych, ma zachęcić konsumentów
do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów na FUN z Mirindą w roli
głównej.
W ramach ogólnopolskiej
kampanii, prowadzone
będą działania w telewizji, kinach, mediach
społecznościowych, na portalach internetowych, kanałach VOD oraz prasie
handlowej.
Za przygotowanie i adaptację
reklamy telewizyjnej odpowiada agencja BBDO. Planowaniem i zakupem
mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction,
strategię
działań w Internecie opracowała agencja Digital
One, a wsparcie public relations kampanii zapewnia Questia.
Mirinda
wyzwala kreatywność!
Od 1 sierpnia w ramach kampanii reklamowej w wybranych
stacjach telewizyjnych, na portalach internetowych, na YouTube oraz na
platformach oferujących telewizję na żądanie będzie emitowany 30-sekundowy dowcipny
spot reklamujący Mirindę. Młodzi bohaterowie reklamy otrzymują do wykonania
mega nudne zadanie, jednak po wypiciu
Mirindy do głowy przychodzi im odjechany
plan na fun! Aby zobaczyć jego zaskakujący efekt koniecznie trzeba obejrzeć spot reklamowy, który jest dostępny pod
linkiem: http://youtu.be/ljNi48QmoUk
„Nowa kampania pokazuje, że Mirinda to nie tylko wspaniały owocowy smak i
bąbelki, ale również inspiracja do świetnej zabawy i szalonych pomysłów. Mamy
nadzieję, że kampania zachęci ludzi do tego, by nawet w najnudniejszych
sytuacjach mieli swój własny plan na fun zainspirowany eksplozją pomarańczowego
smaku Mirindy” – powiedział
Michał Szewczyk, Brand Manager marek Mirinda, 7UP i Mountain Dew.
Twój Plan na Fun – konkurs dla konsumentów!
W ramach działań marketingowych na
profilu Mirinda Polska na Facebooku już wkrótce ruszy konkurs dla fanów
pomarańczowego napoju. W czasie jej
trwania użytkownicy będą mogli wykazać się pomysłowością inspirowaną soczystym smakiem Mirindy. Autorzy
najbardziej zabawnych pomysłów otrzymają atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa 6
tygodni.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie
sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto
pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych
i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay,
Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo,
wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich.
W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i
różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma
markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku
przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with
Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników
finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią
„Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów
żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym,
poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej
działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia
bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie,
a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których
prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na
globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy
www.pepsicopoland.com
Kontakt dla
mediów:
Michał Szewczyk