Unilever kładzie większy nacisk na innowacjeUnilever kładzie większy nacisk na innowacje, by zwiększyć ceny na rynkach europejskich, w tym Wielkiej Brytanii.Sprzedaż w drugim kwartale spadł o 0,8 procent, do 3,6 mld Euro w Europie.
Prezes Unilevera zapowiedział duże inwestycje w innowacje w celu poprawy rentowności i zwiększenia sprzedaży całej działalności. Ceny, szczególnie w Europie Południowej, zostały dotknięte przez czynniki zewnętrzne, w tym niski poziom zaufania konsumentów, wzrost sieci dyskontowych i agresywnej odpowiedzi promocyjnej przez innych sprzedawców.
W Wielkiej Brytanii, gdzie sprzedaż wzrosła nieznacznie, Unilever uruchomił nową markę do pielęgnacji jamy ustnej.
Unilever nie jest nastawiony na zwiększenie wydatków na marketing w Europie, w celu zwiększenia sprzedaży.
(Źródło: Portalspożywczy.pl).
pełna lista aktualności
|