Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Unilever kładzie większy nacisk na innowacje
Unilever kładzie większy nacisk na innowacje, by zwiększyć ceny na rynkach europejskich, w tym Wielkiej Brytanii.

Sprzedaż w drugim kwartale spadł o 0,8 procent, do 3,6 mld Euro w Europie.


Prezes Unilevera zapowiedział duże inwestycje w innowacje w celu poprawy rentowności i zwiększenia sprzedaży całej działalności. Ceny, szczególnie w Europie Południowej, zostały dotknięte przez czynniki zewnętrzne, w tym niski poziom zaufania konsumentów, wzrost sieci dyskontowych i agresywnej odpowiedzi promocyjnej przez innych sprzedawców.


W Wielkiej Brytanii, gdzie sprzedaż wzrosła nieznacznie, Unilever uruchomił nową markę do pielęgnacji jamy ustnej.


Unilever nie jest nastawiony na zwiększenie wydatków na marketing w Europie, w celu zwiększenia sprzedaży. 


(Źródło: Portalspożywczy.pl).


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij