PepsiCo odświeża wizerunek Lipton Ice TeaLipton Ice Tea jest teraz dostępna na rynku w nowych opakowaniach, które przeszły prawdziwą metamorfozę. Butelka zyskała nowoczesny kształt i jest bardziej poręczna. Ponadto zmodyfikowano etykiety na opakowaniach i logotyp marki.- Poprzez zmianę logo oraz opakowań Lipton Ice Tea chcemy zakomunikować przede wszystkim dynamizm i nowoczesność marki. Bardziej poręczna butelka, a także odmłodzona i odświeżona etykieta ma jeszcze czytelniej przekazywać informacje o produkcie oraz zachęcać konsumentów do odkrycia 100 proc. orzeźwienia i smaku Lipton Ice Tea - powiedział Łukasz Prosiński, Brand Manager Lipton Ice Tea.
Zmiany graficzne etykiet zostały wprowadzone na wszystkich opakowaniach Lipton Ice Tea, która czeka na konsumentów w super- i hipermarketach, dyskontach, sieciach Cash&Carry, sklepach handlu tradycyjnego oraz w punktach i sieciach gastronomicznych w całej Polsce.
Napoje Lipton Ice Tea są dostępne na rynku w 7 smakach: Lemon, Peach, Raspberry, Red, Green, Green Mango oraz Green Lemon. Wszystkie warianty smakowe napoju można nabyć w butelkach o pojemności 0,5l oraz 1,5 l, a Lipton Ice Tea Lemon, Peach oraz Green również w puszkach o pojemności 330 ml.
Zmiana opakowań Lipton Ice Tea jest wspierana ogólnopolską kampanią marketingową 360 st. Działania, których głównym hasłem jest "Jasna strona orzeźwienia", są prowadzone w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych, kanałach video online oraz w punktach sprzedaży poprzez materiały POS (Point of Sale) oraz samplingi produktów. Dodatkowo Lipton Ice Tea będzie zachęcać konsumentów do wzięcia udziału w "orzeźwiających" eventach marki w całej Polsce, podczas których konsumenci będą mieli możliwość spróbowania napoju.
(Źródło: portalspozywczy.pl / pr).
pełna lista aktualności
|