Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Lody Nestle Scholler ponownie na rynku
Nestle ponownie wprowadza do Polski lody pod marką Nestlé Scholler. Już od 2013 r. pod tą marką dostępne są wszystkie lody gastronomiczne - łącznie ponad 30 smaków w 5 litrowych opakowaniach. Od 2014 r. marka sukcesywnie będzie pojawiać się na opakowaniach oraz w komunikacji lodów familijnych Manhattan oraz impulsowych: Cortina, Kaktus, Pirulo i Manhattan.

 Bardzo ważnym wydarzeniem dla Nestlé Polska w 2014 roku jest powrót marki Nestlé Schӧller i wiążąca się z tym zmiana logotypu. Polacy wciąż pamiętają markę Schӧller mimo jej wieloletniej nieobecności na naszym rynku. Co więcej marka kojarzona jest bardzo pozytywnie jako ekspert w produkcji lodów oferujący bardzo innowacyjne produkty - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Witold Michalik, dyrektor działu lodów Nestlé Polska SA.


Odświeżeniu wizerunku marki Nestlé Schӧller towarzyszyć będzie nowa komunikacja zawarta w sformułowaniu: Nestlé Schӧller - więcej niż lody. - Aby zachęcić konsumentów do zakupu produktów z naszego portfolio, w tegorocznym sezonie będziemy intensywnie wspierać nasze marki w telewizji, prasie oraz internecie. Wierzymy, że szeroka kampania oraz sentyment Polaków do marki Nestlé Schӧller przełożą się na wysoką sprzedaż - mówi Witold Michalik.


Prócz lodów impulsowych Cortina i Pirulo Banani, oraz lodów w multipakach Nesquik i Pirulo, firma oferuje lody familijne Manhattan o 12 smakach. W sezonie 2014 pod tą marką pojawi się pięć nowości, w tym trzy smaki w nowej kolekcji lodów jogurtowo-owocowych i pierwszy lód na patyku pod marką Manhattan.


- Na rok 2014 zaplanowaliśmy relaunch marki Cortina, która odświeży znacząco swój wizerunek. Planujemy duży relaunch marki Manhattan, której opakowania będą podkreślały familijny charakter produktu. Dodatkowo, wprowadzamy loda na patyku pod marką Manhattan, łączącego dwa ulubione smaki Polaków - wanilię i śmietankę, który ma stać się szeroko dostępnym produktem - mówi Witold Michalik.


(Źródło; www.portalspozywczy.pl). 


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij