Lody Nestle Scholler ponownie na rynkuNestle ponownie wprowadza do Polski lody pod marką Nestlé Scholler. Już od 2013 r. pod tą marką dostępne są wszystkie lody gastronomiczne - łącznie ponad 30 smaków w 5 litrowych opakowaniach. Od 2014 r. marka sukcesywnie będzie pojawiać się na opakowaniach oraz w komunikacji lodów familijnych Manhattan oraz impulsowych: Cortina, Kaktus, Pirulo i Manhattan. Bardzo ważnym wydarzeniem dla Nestlé Polska w 2014 roku jest powrót marki Nestlé Schӧller i wiążąca się z tym zmiana logotypu. Polacy wciąż pamiętają markę Schӧller mimo jej wieloletniej nieobecności na naszym rynku. Co więcej marka kojarzona jest bardzo pozytywnie jako ekspert w produkcji lodów oferujący bardzo innowacyjne produkty - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Witold Michalik, dyrektor działu lodów Nestlé Polska SA.
Odświeżeniu wizerunku marki Nestlé Schӧller towarzyszyć będzie nowa komunikacja zawarta w sformułowaniu: Nestlé Schӧller - więcej niż lody. - Aby zachęcić konsumentów do zakupu produktów z naszego portfolio, w tegorocznym sezonie będziemy intensywnie wspierać nasze marki w telewizji, prasie oraz internecie. Wierzymy, że szeroka kampania oraz sentyment Polaków do marki Nestlé Schӧller przełożą się na wysoką sprzedaż - mówi Witold Michalik.
Prócz lodów impulsowych Cortina i Pirulo Banani, oraz lodów w multipakach Nesquik i Pirulo, firma oferuje lody familijne Manhattan o 12 smakach. W sezonie 2014 pod tą marką pojawi się pięć nowości, w tym trzy smaki w nowej kolekcji lodów jogurtowo-owocowych i pierwszy lód na patyku pod marką Manhattan.
- Na rok 2014 zaplanowaliśmy relaunch marki Cortina, która odświeży znacząco swój wizerunek. Planujemy duży relaunch marki Manhattan, której opakowania będą podkreślały familijny charakter produktu. Dodatkowo, wprowadzamy loda na patyku pod marką Manhattan, łączącego dwa ulubione smaki Polaków - wanilię i śmietankę, który ma stać się szeroko dostępnym produktem - mówi Witold Michalik.
(Źródło; www.portalspozywczy.pl).
pełna lista aktualności
|