Red Bull testuje napój energetyczny mający "zero kalorii"Gigant na rynku energetyków szuka sposobów na to, jak przekonać do siebie kolejne grupy konsumentów. Tym razem Red Bull wypuszcza na rynek swój flagowy napój energetyczny w wersji "zero kalorii". Póki co produkt dostępny będzie tylko w Wielkiej Brytanii - informuje portal The Grocer.Red Bull posiada już w swojej ofercie (również w Polsce) napój Red Bull Sugarfree, który ma tylko 3 kcal na 100 ml. Nowy produkt koncernu będzie natomiast posiadał 1,8 kcal na 100 ml. Zgodnie z regulacjami Unii Europejskiej, jako produkty posiadające "zero kalorii" reklamować można tylko takie, które posiadają nie więcej niż 4 kcal na 100 ml.
To nie pierwsza próba wejścia w kategorię "zero kalorii" przez Red Bulla. Energetyk Red Bull Zero Calories był już testowany we Francji w 2013 r., a wcześniej - pod nazwą Red Bull Total Zero - w 2012 r. w Stanach Zjednoczonych.
Red Bull na promocję napoju energetycznego planuje przeznaczyć 2 mln funtów brytyjskich. Kampania marketingowa ma się rozpocząć w kwietniu 2014 r.
(Źródło: The Grocer).
pełna lista aktualności
|