Komentarz Nestlé: Raporty społeczne – sztuka komunikowania odpowiedzialności społecznejSzanowni Państwo,
za nami rozstrzygnięcie ogólnopolskiego konkursu Raporty Społeczne, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB), PwC oraz SGS. Ta, obecna w Polsce już od 7 lat, inicjatywa mobilizuje firmy do dobrowolnego raportowania swoich działań. Tę dobrą praktykę podkreśla także Komisja Europejska, która planuje wprowadzenie obowiązku ujawniania danych pozafinansowych dla wszystkich firm. Niezależnie jednak od tego, czy raportowanie będzie działaniem dobrowolnym, czy obligatoryjnym, warto przygotować się do niego wcześniej.O tym, jak stworzyć raport społeczny, by wzbudził
zainteresowanie i wiarygodność w oczach czytelników, mówi Iwona
Konstanty, Młodszy Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej w Nestlé Polska S.A.,
Koordynator Budowy Strategii i Raportu „Tworzenie Wspólnej
Wartości Nestlé w Polsce".
Więcej informacji znajduje się w naszym biurze
prasowym.
Z przyjemnością odpowiem na dodatkowe pytania.
Pozdrawiam
Beata Krawczyk Starszy Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej Nestlé Polska S.A. Gen. St. Maczka 1 35-959 Rzeszów tel.:+48 17 8753420
pełna lista aktualności
|