PepsiCo reaktywuje markę napojów skierowanych do młodego konsumentaKoncern PepsiCo postanowił przywrócić na rynek markę Aquafina FlavorSplash. Jest to linia gazowanych, smakowych napojów posiadających zero kalorii. Nie wiadomo jeszcze, w jakich krajach marka ponownie zawita do sklepów - informuje portal bevnet.com.Marka Aquafina FlavorSplash po raz pierwszy pojawiła się na rynku w 2005 r., jednak wówczas po kilku miesiącach PepsiCo ją wycofało. Teraz koncern postanowił ją reaktywować, przy okazji całkowicie odmieniając jej wizerunek i pozycjonowanie. Od teraz ma być skierowana do młodych klientów - jej główny target to osoby między 13 a 19 rokiem życia.
Napoje Aquafina FlavorSplash dostępna będzie w trzech smakach: Color Me Kiwi, Peelin' Good oraz Berry Loco. Produkt będzie sztucznie słodzony, ma zawierać naturalny aromat i dużo witamin z grupy B.
(Źródło: bevnet.com).
pełna lista aktualności
|